Csajozós verdából lett málhás szamár
Szöveges ítélet
Egyszerűen szétverhetetlen. 3 évig 3-an nyúztuk folyamatosan. A faterom, az öcsém és én. Amikor az egyikünk kiszállt a másikunk már szállt is be és hajtotta tovább. Sokszor volt 24 órás szolgálatban. Rengeteget jártunk vele a rázós, kátyús vidéki utakon.
Semmit nem kellett rá költeni. Az alkatrészek drágák hozzá(japán autó), de ha semmi nem romlik el, akkor semmit nem kell venni, így mindegy mennyibe kerül hozzá az alkatrész. Tehát mindegy mennyi, amit nem veszünk meg. Nem rozsdásodik agyon. Egyszer kellett megcsináltatni a két hátsó ívet.
Nagy és kényelmes, a váltója nagyon jó. A belsője tipikus japán autós.
Mindenképpen jó vétel. Ha vesz valaki egy jó állapotút nem lesz gondja vele, az biztos.
Hibalista
- A fűtéskapcsolónál elöregedett egy kábel, azt kellett kicserélni. Mást nem.
Ide hordtam szervizbe
Egy autószerelő mesterhez a városban.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 209000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel Vectra 1,7 TD |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
