A japán toronyóra...
Szöveges ítélet
...toronyóra mert nagy, és megbízható. Aki egy kis helyen is elférő 6-litertől is bekormozódó zsebautót akar, az nem ezt az autót fogja választani...Ez biztos. De ha valaki egy kiszámítható, biztos, és erős társat keres, akkor hát megtalálta! Nekem nagyon bejön az autó első látásra kissé jellegtelen, ám a pirosnál feltűnő egyénisége. Bár egy M3-assal nem kelhet versenyre, de a 316-ost még állva hagyja. Váltója bár hosszú utakon jár, nagyon jóindulatú, csak úgy szívja magába a sebességeket. Egyedüla hátramenet problémás, mert nincs szinkronizálva. De egy kis tapasztalattal ez már fel se tűnik. A megállással sincs semmi probléma! A 4 tárcsafék a lehető legnagyobb biztonsággal állítja meg az autót, még mosás után is. A stophatásnak egyedül a tapadás szabhat határt, de a megfelelő mérettel (205/60R15) ez a határ is elég távolivá válik. Eme kiválló fékhatásnek nincsenek hátrányai( nem ragad be a kézifék:)) Bár az autó már 12 éves, komolyabb baja még nem volt, és nem is úgy néz ki, hogy szándékában állna cserben hagyni. Az összes ráfordítandó időnek 90%-át a takarítása teszi ki, mert hát ugye megérdemli a törődést. a maradék 10% az olajcsere, és a zárszerkezetek téli megolajozása. Sajnálni fogom mikor eladom, de 12 évesen elkezdett kijönni a rozsda a hátsó kerékjárati íveknél, ezt pedig nehéz végleg orvosolni...
Hibalista
- féltengelycsukló
- főtengelyszimmering,
- kipufogó.
Ide hordtam szervizbe
Magad uram:)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ha nem megy...ismerős szakszervízből
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 626 | Következő autója? | Mazda 626 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
