Őrülten jó nagy hajó!
Szöveges ítélet
Ez a harmadik autóm...a másik kettönek is van értékelése itt(Opel Ascona B 2.0, 1978-as, Mitsubishi Colt 1.5 GLXi 1989-es).Igazából újra Opelt szerettem volna, régit, fapadost, mert állatul megbizhatóak(Asci, Manta, Record), de aztán meglátam egy hirdetésben a Mazdát.Élőben sokkal szebb volt mint a képen, és tudtam kell is nekem.1983-ban olyan lehetett mint most egy fullos Merga, vagy Bömös.
Vétel:2007.aug.30
4 elektromos ablak, szervokormány, 4 ajtós központizár,gyújtáskulcs-lábtér megvilágítás, minden hibához hangjelzés, és lámpajelzés,fényszórómosó,ködlámpa,elektromos tükör, elektromos tetőablak,TEMPOMAT, ami hihetetlen de működik a mai napig.Az ülések bordó bársonyfotelek, a vezetőé 7 ponton állítható.És ami a legfontosabb 29 éves szinte ROZSDAMENTES karosszéria, és kifogástalan belső tér.Első pillanatban akár kipróbálás nélkül is megvettem volna.De mindenáron a régi tulaj rábeszélt hogy menjünk vele.Nagyon nagy élmény volt.Rá egy hétre meg is vettem, majd a vétel után 2 napra 1100km-t vezettem az egy hetes nyaralásunk alatt.És hogy megérte e a pénzét?160 ezerért vettem.....
Folytatva fél év használat után:
Bármilyen hosszú útra vállalkoznék vele!Nagy, kényelmes,nem fárad el benne az ember, ha aludni kell benne 2 személy is simán elfér úgy hogy a csomiartó tele van csomaggal!
2011. december 5-én folytatva a leírást.
A kocsiban 259.300 km van jelenleg.
Joungtimer vizsgát pénzügyi megfontolásból elvetettem, ugyanis nem lesz mellé másik autóm, valamint szeptember elején kettős üzemre alakítattam,de végre kaptam hozzá gyári alufelniket!A gáztartály 80 literes, de a babakocsi, és még két nagy táska így is befér a csomitartóba :)
2012.11.20
autó megy, teszi a dolgát, gázüzzemmel nincs gondom.
Tettem bele XADO termékeket:
motor revitalizáló, váltó revitalizáló és szervokormány revitalizáló.(10 ezer forint értékben, egy próbát megért)
Tapasztalat: motor csendesebb, az 5000km/literes olajfogyás szinte teljesen megszűnt,fogysztásom csökkent, az autó fittebben gyorsul, jobban is megy. váltó könnyebben kapcsolható, szervón nem veszek észre különbséget.
A bemásolt szervizkönyvet töröltem, helyette itt minden szerviz, és tankolási adat megtalálható.
http://www.fogyasztasmonitor.hu/adatlap/combi/jarmu/Mazda_626_1983-1987_GLX_20_Hatchback-592
frissebb képek itt találhatóak róla:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=5919
Azt hiszem hogy hosszú évekig nem kell költeni a költségesebb alkatrészek cseréjére :)
Ja, és 2012-ben jár le az a mondat hogy a következő 5 évben biztos nem lesz másik.Ezt még megtoldom 5 évvel :)
Hibalista
- Kopó alkatrészek, azok is ritkán romlanak el.
Ide hordtam szervizbe
Schandl Béla Szentkirályszabadja. Nagyon jó, munkájához értő, és munkáját szerető szerelő, kitűnően felszerelt műhellyel.LPG átalakítás: Gősi Gázautó szervíz Ajka, LPG fogyasztás (autópálya/ vegyes/város): 10/11.5/13.5 liter/100km
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 227000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Mitsu Colt | Következő autója? | család miatt valami 7 személyes kell sajna... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
