A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1982-1987)

626 2.0 GTI PERSONA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A száguldó leopárd

Szöveges ítélet

Legelőször odzkodtam tölle mikor megvettem /250eft 2002-ben 3.tulajtól/ hiszen akkor már csaknem 17éves volt! Legnagyobb megdöbbenésemre a karosszérián alig lehetett 1-2 kissebb rozsdásodást találni, garázsban tárolták és ugy beszéltek rólla mint egy családtagról! Akkor még én csak mosolyogtam rajtuk! A motor pöccintésre indult mérete 2.0-ás hengerenkénti injektoros, 120LE a fogyasztása ebből a szempontból megdöbbentő, átlagosan 8l/100km, autópályán pedig a TEMPOMATOT /igen 20évvel ezelött már ilyen extrát csináltak a japánok/ használva 6-7liter. Az elmúlt 4 évben a motor hibátlanul müködött az olajcserén és a gyújtásállításon kivül aligha kellett vele bármit is csinálni. A szerelőt csak a futomü és karoszéria probblémákkal kellett felkeresni. Köszönet ezért a "jó" magyar utaknak!
Lengéscsillapítokat kellet cserélni, illetve rugokat! Sajnos az egyetlenegy hibát is ezek okozzák hiába probáltunk több tipust is! A hátsó súlyterhelést nem nagyon szereti! Két személynél viszont tökéletes utfekvése van! Mivel sportos auto ezért eleve alacsonyra van ültetve, ez a 210Km/h sebességnél /én ennyit mentem vele mikor Regensburgba kiugrottunk egy fagyiért/ nagyon jó szolgálatot tesz. Egyszerüen tapad az aszfaltra! Cserben sosem hagyott, bármilyen közlekedési helyzettben felveszi a versenyt! Legnagyobb öröm volt amikor Regensburgba kimentünk és a német BMW és AUDI tulajok meglepett arcát láttam a pármilios apuci kocsijában! Nem szép dolog töllük lenézni az öreg autót! Föleg azután, hogy kénytelenek voltak feladni az előzést! Elözésseknél egyszerüen belelapul az ember az üllésbe /ami "csak" 6, ponton állítható/. Extrakból belezsufolták a japánok a szervot a központizárat riasztót a 4 elektromosablakot az imént emlitett tempomatot. Egyedül az elektromos tetőablakot és tükröket hiányoltam rolla. Klima meg ABS ugyebár akkor még nem volt. De mind a 4fék már tárcsafékes! De én mondom igy is egyszerüen lelke van az autonak és én teljesen belehabarodtam! Ha új autot veszek akkor sem adom el, a családban marad! Hiszen az öcsém is imádja, csak neki még várni kell pár évet a jogsiszerzésre!

Hibalista

- 2 első lengéscsillapító: 16.000FT/db /gyárik
- Hátsó rugók, Fékbetétek cseréje, majd kerékcsapágyak
- Kipufogodob:10.000FT/utángyártott
- Évente alvázvédő: 14.000Ft
- Motorháztető: Cserélve bontoból vett autóról
- Bontásra itélt másik auto ára 30000FT
- Érdemes volt megvenni tartalékalkatrészeknek, vagy eleve a négy gumiért csak! Persze még a nagy törvénymodosítás elött! Hiszen mostmár fizetni kell a bontosnak ha ki akarja az ember vonatni.
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1985
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? vectra 1.6b Következő autója? Mazda xedos9
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1982

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)