A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1982-1987)

626 2,0 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A család kedvence

Szöveges ítélet

Nagyon szerette az egész család. Édesapám és én vezettük leginkább. Nagyon megbízható autó, 10 éven át használtuk, 6 évesen került hozzánk.
Elöl ülve kényelmes volt, hátul már kissé szűkös a hely, ezt még a kis japánokra méretezték, 170cm magasságig. Én 185cm vagyok, mögöttem már nem volt túl jó utazni. A csomagtartója jó nagy, jól pakolható (5 ajtós). A belsőben használt anyagok minősége nagyon jó.
A motor 2,0 benzines. Az átlag fogyasztás 8 liter körül volt. Persze 80-nal országúton 6l körül is elment, de városban télen akár 13l is megevett. Ez még karburátoros volt. Alacsony fordulaton is nyomatékos, de ahhoz hogy menjen 3000 fölé kellett pörgetni, ott nyitott ki a második torok. Ekkor kettesben seggberúgás szerűen indult el 90km/h körül forgott 6000-et a motor. A hármast is simán lehetett 140-ig húzatni.
Egy idő után szép lassan elkezdte enni az olajat, de amikor eladtuk (200000km), akkor sem volt vészes az olajfogyás 1,5l/10000km.
A váltó jól, megbízhatóan üzemelt végig.
A fék szerintem egy kissé gyenge volt, mint ahogy általában a japán autókban (az újakra már nem annyira jellemző ez).

Ahogy öregedett az autó időnként megjelentek a kontakthibák, erre a WD-40 tökéletes megoldás.

A 10év, 110000km alatt, amíg nálunk volt összesen nem kellett 150000Ft-nál többet rákölteni. (a gumikat nem számoltam bele)

Kissé csodálkozva nézem azokat a beírásokat a Népítéletben, ahol az szerepel, hogy milyen megbízható és olcsón fenntartható autók, miközben százezreket költenek rá.

A család eddigi legjobb autója volt. Anyukám megsiratta, amikor eladtuk. Én mindig jó érzéssel gondolok vissza erre az autóra, nagyon jó volt.

Hibalista

- hűtő csere - kb. 30000Ft
- hátsó kerékcsapágyak, nagyjából 60-70ekm-enként cserélni kell - kb.7000Ft
- kipufogódob - 12-15000Ft
- kuplngtárcsa 150eKm-nél
- főtengely szimmering 160ekm-nél - 1000Ft (egy ezres :) )
- jobb hátsó fékmunkahenger 180ekm-nél (pár ezer forint)
- fékbetétek 80-100ekm-et bírtak

Ide hordtam szervizbe

nagybátyám

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki swift
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1982

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)