Szerelem első látásra (már múlik)
Szöveges ítélet
Premacy DiTD GT után ültem át az M5-be és rögtön megtaláltam a megfelelő üléshelyzetet. A motor sokkal csendesebb és erősebb mint elődjéé. Érdekes a fogyasztásmérő , mert nem hajlandó az átlagfogyasztás 7,4liter alá menni még országúti 90 Km/h-nál sem, holott a pillanatnyi fogyasztás 6,2 l , menjek akár 200 Km-t egyhuzamban. Lehet, hogy gyári beállítási hiba? A másik bosszantó hiányosság a drága pénzen adott navigációs rendszer (kb 800.000.-) amihez nem lehet magyar térképet kapni, és nem is várható egy éven belül. Sajnos mostmár egyáltalán nem, mert megszünt a szerződés a Navteq és a Mazda között.Nyelvezete az összes EU nyelven kommunikál kivéve a magyart (korrekt ez???). ... na mindegy! Különben jól vezethető , dízel létére még sportos is. Elnézem a sok benzines autót, ahogy erőlködik egy hosszabb emelkedőn.A tempomattal beállított sebességet mindíg tartotta, ott is ahol a benzinesek már visszaváltottak.
Hibalista
- Toladókamera kerékelfordulás érzékelője? kontakthibás.
- Néha hátramenetkor nem jelennek meg a sárga vonalak.
- Piti de bosszantó hiba. Gyári gumik rendellenes kopása miatt 20E km-nél mind a négy gumi garanciában csere. Valamint mindkét hátsó kerékcsonk csere.
Ide hordtam szervizbe
Zakar és Társa Cegléd.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Premacy DiTD GT | Következő autója? | Mazda |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
