Stresszföldelő. Négykerekű pályafutásom eddigi csúcsa
Szöveges ítélet
Zafira után nagyra értékelem a japán gyártás adta nyugalmat és végre a jó, zavarmentes kilátást. Teljesítményben, kényelemben polgárian ideális. Semmi dili. Ezután már nem szeretnék többet földhöz ragasztottan vezetni, jobb magasan (na jó, egy Honda S2000 kivétel lenne). A hátsó zóna variálhatósága ószeresnek is megfelelne. A tolóajtó nagy találmány, de néha befagy és akkor nem lehet becsukni. Nem versenyautó, de dinamikus és nagyon kultúrált. Magas fogyasztása ellenére sem cserélném dízelre, olyan finoman visz. Indulásnál hajlamos kipörögni, ilyenkor a TC hatásosan fogja vissza. Az ABS hangja viszont ijesztő.
Audio rendszere (alap) meglepően jó, nem japánosan csipogó. Robert Plant istenien szól rajta. Az aszimmetria miatt a jobb (kisebb) ablaktörlő munkája hagy kívánni valót maga után.
Kíváncsi lennék egy 4x4-es változatra.
Hibalista
- Kalaptartó rögzítés eltörött - szervízeknek javíthatatlan. Megoldás: epoxiragasztó+macskaalom keverék csavar betéttel. 1,5 éve jó.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Óbuda
Korrekt, nagyon udvarias, de ennek ára is van.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Mazda Focus
Drága, modortalan és visszajárós - mert elsőre nem sikerül...
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 2500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Zafira 1,8 | Következő autója? | Mazda 5 (4x4?) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
