A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 5 (2005-2011)

5 1,8 TX  

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Sport(os) Busz -5 év után (is) 2.frissítés

Szöveges ítélet

Az alapvetően nagyon jó vélemény az autóról a legutóbbi ítészkedés óta eltelt 3 évben sem változott. A formát továbbra is tetszetősnek látjuk/praktikusnak tartjuk,a menetteljesítményekkel -realisták lévén- továbbra is elégedettek vagyunk.77 és fél E km futástelj.kb.60%-át helyi/helyközi üzemmódban,a többit általában hosszú távon tette meg a kocsi.Tökéletesen megbíz6ónak bizonyult minden évszakban,akár többE km-s folyamatos használatban is.Ami korábban sem tetszett:a beltér anyagai lehetnének igényesebbek és festésük karctűrőbb.Sajnos néhány terjedelmesebb műa.panel hidegben már zörög/rezonál -bár nem vészesen.
Az 1.km-től kezdve -kis sebességű haladáskor terhelésváltásnál hall6ó- motortartó-bak hang mit sem változott -de nem tudtam megszokni.Csak az éves szervizekkor esedékes folyadék és szűrőcserék jelentettek költséget(60E-nél gyertyacsere),na meg a benzin-pénz.Az átlagos fogyasztás nem tatás,de nem is boyracer stílusú vezetés mellett lakott területen belül 8lit/100km alatt tart6ó,az összesített fogyi-átlag 7,5 lit.(ebben full terhelt/pakolt, tető-boxos,hegyen-völgyön autópályás,klímás ill.téli hosszú utazások is benne vannak).A marketing-ihletésű leghátsó,ún."3.-ülés sort",azaz a dupla segédülést még az 1.nyáron kiszereltem(5 db 8-as csavar kihajt)és 12 mm-s minőségi rétegelt falemezből saját készítésű sablon alapján csomagtér-fenéklemezt vágattam,masszív/olcsó padlószőnyeggel fedtem.Eredmény: mínusz kb.30kg "ballaszt"-súly(sosem használtuk ezeket a szükség ülés-padokat)és plusz kb.30 liter csomagtartó-térfogat.Előző Mazdánkkal,a 6-ossal ellentétben még korróziós probléma sem észlelhető.
Ja,igen:és ez az autó már rég ki van fizetve...

Hibalista

- Semmi,de tényleg SEMMI hiba nem volt eddig,még 1 nyamvadt izzó sem égett ki(nem mintha ez hiányozna)! - Bár az első/hátsó kanyar-stabi szilentek 0 fok körül már az első télen éktelenül nyiszorogtak/recsegtek(tudomásom szerint MINDEN 5-ösön)és a japánoknak 3 év kellett(a 3.gari-ban cserélt garnitúra),h normális szilenteket gyártsanak az 5ösökhöz. Amúgy még a lengéscsillapítók és a fékbetétek(ez utóbbi persze nagyban használati mód/vezetési stíl függő)is gyáriak jó állapotban. -

Ide hordtam szervizbe

helyi csapat -bár már nem márkaszerviz- de korrektek

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 77500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mazda 6 Következő autója? még gyúrhat rá az autóipar
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 5 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)