A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 5 (2005-2011)

5 2.0i GTA, nem teljesen 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minibusz

Szöveges ítélet

Miután legördült a szállító kamionról, máris beleültem! Az legelső példányba. Élmény volt. Kellemes csalódást okozott a valóság. A képeknél nagyobb. Vezetni élvezet. Könnyen kanyarog. Kissé lágyabb a rúgózása, mint az előző mazda 6-é volt. A fogyasztása a motorhoz mérhető.A variálhatóság elképesztő. Két babahordó egymás mögött!!Plusz egy felnőtt a jobb első ülésen. Kényelmesen. Nincs hibája.A tolóajtó fenomenális, könnyű, bárhol kinyitható, nem zavarja a közlekedést, sem a járókelőket. Gyárilag alacsonyra volt állítva a fényszóró. A szervizben állítottak rajta. 21.000 km-re két liter olajat fogyasztott el. Ez talán normális. Motorja halkabb magasabb fordulaton (alacsonynál is) mint a mazda 6-é. Többször utaztunk hatan felnőttek-gyerekek (4:2), ill. rövidebb távra 7 felnőttel. Kényelmes volt. És persze praktikus. Nem kellett másik autó.
Az első tapasztalatok után, kissé kijózanodva, még mindig tetszik, így szűk 50 ezer után is. Olykor bezavarnak olyan hibák, mint az automatikus fényszórómagasság állítási hiba, kártyakulcs kódhibája. Mivel a kihúzható kulcsot ilyenkor gyakran használtam, tapasztaltam ennek a hiányosságait is. Csak a vezető oldalon szereltek kulcsnyílást, ami elég nehézkessé tesz a beszállást főleg gyerekkel úttest mellett parkolva. Előjött egy hiba, talán a kátyúknak köszönhetően, dőlésszög állítás nem lehetséges, ennek folytán már egy hátsó nyári gumipár belső éle szakadásig kopott. Most a téli van fenn, a hibán pedig "dolgoznak", vagy inkább csak gondolkodnak. Talán hiányzik hátra a levegő kifúvó a jobb keringtetés miatt. Sajnos a benzines 2 literes változat valóban sokat fogyaszt, főleg terhelt sportos vezetés mellett, akár 12,5 l/100 km-re is kijöhet országúton. Ezért talán keveseknek javasolnám.

Hibalista

- először a fényszóró magasságállító automata, aztán hátsó kerékkopás, a belső élén, hátsó kerékdőlésszög hiba, nem állítható, fényszóró-magasságjelző lámpa olykor-olykor kigyullad, 35-40 000 km-nél magasabb olajfogyasztás (3 liter utántöltés), kártyás kulcs kódhibája,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 51000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? mazda 6 Következő autója? új mazda MPV
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 5 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)