A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 5 (2005-2011)

5 diesel 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Mazdát soha többet

Szöveges ítélet

Szelephimba darabka anyaghiba miatt letört, és tönkretette az olajszivattyút , motorfőtengelyt. Javítási költség újkori ára 1 MFt.
A garanciális időn túl vagyunk, most jogászt keresünk, hogy a rejtett hiba miatt a költségeket visszakövetelhessük a Mazda Hungarytől, és fogyasztói megtévesztés miatt is vagy a szervizt vagy szintén a központot perelni akarjuk, ennek okait most nem részletezem.A lényeg, hogy egymásra mutogatnak és valótlanságot állítottak illetve írásos Ígéretet tettek, melyet aztán visszavontak.
A hozzáállásuk egyszerűen katasztrofális volt. A kocsi 1 hónapig volt szervizben. A hivatalos márkaszerviznek fogalma sem volt, hogy honnan származhatott a fémdarabka, úgy akarták kiadni a kocsit, hogy nem tudták mi okozta a problémát.Többszöri kellemetlen levélváltás után szólt le a Mazda központ, hogy nézzék meg a szelephimbákat. Így derült ki a hiba, és most már utólag értjük, hogy miért hallgattak eddig, ugyanis így kiderült, hogy gyári hibáról van szó.
1 hó után végre kiadták az autót többszöri szét és összeszerelés után,mondták most már tuti jó a kocsi, a legjobb szerelőjük javította.
3 nap után azonban ismét szervizben az autó, ugyanis egy egyszerű piros lámpás kereszteződésnél úgy füstölt , mint egy gyárkémény. Jah, most éppen a kályhát kell kitisztítani! És persze közben az ablak automatika is elromlott.
Szóval nem elég, hogy egy 7 MFt-os autó 4,5 évesen mindössze 58000 km után ilyen hibát produkál. A Mazda központ és szerviz egymásra mutogat, közben az ügyfelet átverik. Szóval katasztrófa. Sok autónk volt már, de ilyennel eddig még nem találkoztunk.
Ezek után kívánunk mindenkinek jó mazda vásárlást.

Hibalista

- olajszivattyú, motorfőtengely, szelephimba

Ide hordtam szervizbe

Duna Motor Kft, Dunaújváros

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? passat Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (3.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 5 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)