A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 5 (2005-2011)

5 2.0 dízel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fájós derekú anyukáknak (+sportos lelkű apukáknak)

Szöveges ítélet

első benyomások

Kiccsaládom részére kellett valami magas építésű gépjármű, amibe a feleségem a fájós derekával is könnyen tudja ki-be pakolni a gyereket (meg a többi, egyelőre még nem létező testvérkét). Ez a 323-assal nem volt egyszerű, meg hát annak a csomagtartója, miután beletettük a babakocsit, kábé tele is lett. Szóval legyen nagyobb, de főleg magasabb. És, ha lehet, automata. Megtekintettünk pár szóba jöhető kocsit (B-Klasse, Altea XL, C-max, FRV) kértünk ajánlatokat, párat ki is próbáltunk, aztán egyszer betévedtünk egy Mazda szalonba, ahol is a nejem kihúzta az 5-ös hátsó ajtaját, aztán a másik oldalit is, aztán belelökte a babakocsit, végül közölte, hogy eztet megvesszük. Mondtam ugyan, hogy ez csak kézi váltóval van, de így is kellett. Elég vaddisznó (legalábbis a buszok között) feketében, sötét hátsó ablakokkal. Kipróbáltuk, megvettük, hamarosan el is vittük egy féleurópás útra.

Előtte azért feleségem a gépjárművel való első önálló elindulásakor ráhúzta a garázsban egy betonoszlopra...ggggggg három napos volt... hát nem volt óccsó kikalapálni meg újrafényezni a jobb hátsó ajtót meg a kerékívet...na mindegy, megvolt, elmúlt.

110 lovas Active kivitel (belga piacos), pár további extrával ( 7 ülés, sötétített hátsó ablakok, extra kárpit, tolatóradar, távirányítóval húzogatható ablakok). Először az tűnt fel, mennyivel halkabb, mint az előtte próbált 2.0-ás Seat. És hogy mennyivel igényesebb a belseje (biztos vagyok benne, hogy a Seatba azért raknak olyan elképesztően ocsmány, tejfölösdobozból reciklált műszerfalat, mert különben semmi értelme nem lenne VW-t venni). Mind a négy ablak automata! És az Rx7-es kormánya van benne! Hűdejó, és a hátsó traktus is könnyen és sokféleképpen variálható. Aki mindenesetre azt állítja, hogy három gyerekülést be tud tenni hátra, az valószínűleg origamibajnok, én erre egyelőre semmi esélyt nem látok. Ez a

Hibalista

- még csak az kéne. Bár a leggyengébb pontjának a sebváltó tűnik, nagyon nehezen jár. Másoknak is van ilyen gondja? - aztán a második kötelezőn szóltam, hogy nyekeg a vezetőoldali ablak, ha felhúzom, megigazították. - á igen, egy hiba: a hátsó lengéscsillapítók nyikorognak. más ötös tulajoknál is előjött már. a szervízben valamit zsíroztak rajta, de semmi javulás. egyszer veszem a fáradtságos és újra szólok...

Ide hordtam szervizbe

mazda sgda brüsszel

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 323f Következő autója? smax? valami hibrid? automata?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 5 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)