Dögös és jó!
Szöveges ítélet
Munkám miatt olyan autót kerestem, ami jól variálható, sok utast vagy sok csomagot képes szállítani, még elfogadható áron. A kompakt buszlimuzinok közül a Mazda5 messze a legsportosabb, mondhatni dögös kinézetű. Ráadásul Japán gyártmány, ami nem elhanyagolható a megbízhatóság miatt. Ilyen nagytömegű autóhoz csakis a dízel az igazi, én beértem a kisebb teljesítményűvel, de nyugodtan mondhatom, bőven elég ez is. Nagyon rugalmas, csöndes, döbbenetesen csekély fogyasztással. A futómű remek, nagyon stabil az autó. Persze nem lehet egy sportkocsihoz mérni a kanyarodási tulajdonságait, de a kategóriájában szerintem ez a csúcs.
Csak egy kis hibáját éreztem, az én lábaimnak egy picit rövid az ülőlap, de még így is nagyon kényelmes hosszú távon is.
A felszereltsége még a TX kivitelnek is gazdag, minden ami fontos, megtalálható a tempomattól az automata klímáig és automata ablakokig bezárólag, + menetstabilizáló rendszer, légzsákok minden mennyiségben stb.
Hasonló autókat hasonló felszereltséggel jóval drágábban kapunk meg, pedig azokon még tolóajtó sincs. 30 éve vezetek, kb 1,5 millió km van mögöttem, 12 autóm volt és még jónéhány céges is, de nyugodtan mondhatom, ennél praktikusabb, jobb ár-érték arányú autóval még nem találkoztam. És még jól is néz ki!
Hibalista
- eddig semmi, ezért 10 a szervíz, mert még nem volt rá szükség!
Ide hordtam szervizbe
Még nem volt szervízben
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Marea kombi dízel | Következő autója? | Mazda5 utód |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
