Családi Sportbusz
Szöveges ítélet
Szép,elegáns,jól áll neki a gyári sötétitett üvegezés.
Nagyon egyben van,nagyon kényelmes benne ülni,jó vezetni,imád kanyarodni.
Megdöbbent?en kényelmes,nagyon jó csillapítású,de nem imbolygó futóm?.El?z? autónk egy 6-os volt,itt sokkal kényelmesebb a magasabb üléspozíció,sokkal jobb a zaj-ill-rezgésizoláció.
Királyság a 2 hátsó oldalsó-tolóajtó,óriási hátsó lábtér,jó variálhatóság.
Menetdinamika az alapmotorral (1,8 DOHC 16v S-VT)is elfogadható,de nem sportautó.Praktikus extrák,teljes biztonsági felszereltség-még menetstabilitás ill.kipörgésgátló is van.
6 M Ft-al nem olcsó,de a Made in Japan min?ségért fizetni kell.
Egyel?re-másfél hónap,2500 km után-csak 1 bánat,kissé magas városi fogyasztás: 9,5 l
Hibalista
- Nullhiba,de az el?z? Mazda 3 év alat is ugyanezt hozta
Ide hordtam szervizbe
helyi márkaszervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 6-os | Következő autója? | másik Mazda5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
