Az első japán - ezután csak Mazda (jav.: mégsem)
Szöveges ítélet
Ez az első japán autóm. Valóban kitűnő, ahogyan vártam. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
Kitűnő forma, szenzációs úttartás (nem buszos, nem dől, igazán nagy kanyarsebességgel lehet haladni), halk és dinamikus motor.
Ami nem erőssége, az a kartámaszok hiánya. Az, hogy a tolóajtó miatt nincs a második sorban ajtó könyöklő, már elcsépelt a tesztek alapján, viszont hiányzik a jobb első üésen utazónak is. Másik érdekesség, hogy a kiegészítő fűtés fogyasztását nem méri az átlagfogyasztást mérő számítógép, így csak a tankoláskor csodálkozunk, hogy valami nem stimmel a számokkal.
Ezek ellenére is csak dícsérni tudom, nagyon jó választás volt.
Hibalista
- Semmi
-
- Ezt revidiálom:
- 1.hátsó lengéscsillapító csere
- 2.elsőfutómű kopog, már egyszer javították
- 3.kormány és fékszervó hajtás egyszerre szállt el, szerencse hogy nem 160-nál, és volt lélekjelenlétem, hogy kéziféket használtam, mert hogy a fék brutálisan bekeményedett
- 4.nem működik az ablakemelő, a hátsókat a vezető ülésről egyáltalán nem tudom használni, de még nem volt idő szervízbe elvinni
Ide hordtam szervizbe
Inkább nem írom le, de nagyon drága és szakmailag nincs a toppon. A legutolsó nagy bajom után kivertem a balhét, akkor nagyon segítőkészek voltak.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Laguna 1.8 Grandtour | Következő autója? | Ford S-Max |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
