A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 5 (2005-2011)

5 CD143 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Apró hibák, amugy bejön nagyon

Szöveges ítélet

12.500km, eddig semmi hiba, DPF se sipolt, olajszint normális

Kezdem a negatívumokkal:

• A kp.i kijelző nem tud egyszerre órát és fogyasztást is mutatni, és akkor már meg sem lepődök, hogy a külsö és belső hömérsékletet sem tudja egy időben megjeleniteni. Az egysoros kijelző nagyon minimalista, alig hittem el, hogy 2009ben még beépítenek ilyet.
• A display ráadásul nem vezérelhető kormányról, nyújtózkodni kell.
• A vezetőülés lapja nekem nagyon rövid, viszont a wangékat nagyon eltalálták.
• A könyöklők kicsik, viszont van a hátso ülésekhez is mindkét oldalon.
• Csomagtérvilágítás csak egyik oldalon, és nem kivehető
• Kézifék teljesen rosszul volt beállitva, Kb. 6. kattanásra kezdett el valamit fogni, a másik kocsim első kattanásra megfogja a garázsfeljárón, (nem, nem szorul ha nincs behúzva) Ezt nekem kellett beállítani, mert a szervizben azt mondták, hogy ez ilyen és kész
• A kézifékkaron van a leggyagyibb műanyag, futkozik a hideg a hátamon, ha hozzáérek, sztem érdemes lecserélni a gyári “tunningra” (80 EUR). Ha csak ennyibe kerül, miért nem rakják be alapáron??
• A jobb hátsó ködlámpába nem jár izzó, de be van kábelezve. (akkor minek?)
• Hátul az oldalablakok nem nyithatók
• Biodizel ellenjavalt
• Eddigi átlagfogyasztás relativ magas 6,5 - 7 ugyanazon az uton, ahol az 1,6os benzines Mitsubishi 5,8-cal elment. (igaz, az 500kgmal könnnyebb)
• Ha már itt tartok, a kocsi rendkívül lomha, az 1,6os benzines gyorsulásban mindig veri, a 100km/h-t hamarabb éri el, igaz, utána már a Mazda a jobb. Kivéve meredek emelkedőt, ahol esélye sincs a benzinessel szemben.
o Apró vigasz: a német auto bild mérései szerint az uj és a pár tízezret futott kocsik között jelentős a teljesítménynövekedés.
o Ők egyébként a 100.000km tesztút alatt nem találtak hibát, a szétszerelés után is csak párat, így a Mazda6 után 2. lett a tabellán.

Ami viszont tényleg felidegesített az a szerviz. Pofátlan módon kikocsikázták csomó gázolajamat, és még arra se vették a fáradtságot, hogy az ülést és a tükröket visszaállítsák az eredeti pozicióba. 5 vagy 10kmért még nem huztam volna fel magam, de ez már durva.

Közben megmagyarázták, hogy ők nem is szervizelnek, hanem elviszik külsős cégnek, és igy nem is tudják mi történik a kocsival ott. A kocsit persze saját lábán viszik ide-oda, igy kerül be a sok km. Közben egész nap izgulhatok, hogy ne történjen semmi utközben, és megkapjam a kocsit időben.
Persze ezt előre nem közlik, csak mikor rákérdez az ember.

Ehhez képest Mitsubishi aláiratott velem egy hozzájárulást, ahhoz, hogy trailer-en átvihessék egyik telephelyükről a másikra. Szóval hogy tudjam, hogy mikor hol van a kocsi, és hogy ki lehet téve veszélynek a traileren is. Ez legalább korrekt.

Hogy jót is írjak:

Az elektromos tolóajtó jobb mint gondoltam, a tárolórekeszek és az összevissza variálható ülések szintén. Jó üléspozíció, nagy tükrök, könnyű manőverezni, tolatóradar totál felesleges.
A rainlight szenzor kicsi, és eddig meglepően jól működik, bár ha feláras lenne, biztos nem kéne. A csomagtértálca nagyon jó, hajtogatható, bár nem szériafelszereltség, és a közel 100EUR kicsit sok érte.

Hibalista

- Eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Mazda Budaörs

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? SpaceStar Következő autója? Previa
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 5 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (42 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)