Apró hibák, amugy bejön nagyon
Szöveges ítélet
12.500km, eddig semmi hiba, DPF se sipolt, olajszint normális
Kezdem a negatívumokkal:
• A kp.i kijelző nem tud egyszerre órát és fogyasztást is mutatni, és akkor már meg sem lepődök, hogy a külsö és belső hömérsékletet sem tudja egy időben megjeleniteni. Az egysoros kijelző nagyon minimalista, alig hittem el, hogy 2009ben még beépítenek ilyet.
• A display ráadásul nem vezérelhető kormányról, nyújtózkodni kell.
• A vezetőülés lapja nekem nagyon rövid, viszont a wangékat nagyon eltalálták.
• A könyöklők kicsik, viszont van a hátso ülésekhez is mindkét oldalon.
• Csomagtérvilágítás csak egyik oldalon, és nem kivehető
• Kézifék teljesen rosszul volt beállitva, Kb. 6. kattanásra kezdett el valamit fogni, a másik kocsim első kattanásra megfogja a garázsfeljárón, (nem, nem szorul ha nincs behúzva) Ezt nekem kellett beállítani, mert a szervizben azt mondták, hogy ez ilyen és kész
• A kézifékkaron van a leggyagyibb műanyag, futkozik a hideg a hátamon, ha hozzáérek, sztem érdemes lecserélni a gyári “tunningra” (80 EUR). Ha csak ennyibe kerül, miért nem rakják be alapáron??
• A jobb hátsó ködlámpába nem jár izzó, de be van kábelezve. (akkor minek?)
• Hátul az oldalablakok nem nyithatók
• Biodizel ellenjavalt
• Eddigi átlagfogyasztás relativ magas 6,5 - 7 ugyanazon az uton, ahol az 1,6os benzines Mitsubishi 5,8-cal elment. (igaz, az 500kgmal könnnyebb)
• Ha már itt tartok, a kocsi rendkívül lomha, az 1,6os benzines gyorsulásban mindig veri, a 100km/h-t hamarabb éri el, igaz, utána már a Mazda a jobb. Kivéve meredek emelkedőt, ahol esélye sincs a benzinessel szemben.
o Apró vigasz: a német auto bild mérései szerint az uj és a pár tízezret futott kocsik között jelentős a teljesítménynövekedés.
o Ők egyébként a 100.000km tesztút alatt nem találtak hibát, a szétszerelés után is csak párat, így a Mazda6 után 2. lett a tabellán.
Ami viszont tényleg felidegesített az a szerviz. Pofátlan módon kikocsikázták csomó gázolajamat, és még arra se vették a fáradtságot, hogy az ülést és a tükröket visszaállítsák az eredeti pozicióba. 5 vagy 10kmért még nem huztam volna fel magam, de ez már durva.
Közben megmagyarázták, hogy ők nem is szervizelnek, hanem elviszik külsős cégnek, és igy nem is tudják mi történik a kocsival ott. A kocsit persze saját lábán viszik ide-oda, igy kerül be a sok km. Közben egész nap izgulhatok, hogy ne történjen semmi utközben, és megkapjam a kocsit időben.
Persze ezt előre nem közlik, csak mikor rákérdez az ember.
Ehhez képest Mitsubishi aláiratott velem egy hozzájárulást, ahhoz, hogy trailer-en átvihessék egyik telephelyükről a másikra. Szóval hogy tudjam, hogy mikor hol van a kocsi, és hogy ki lehet téve veszélynek a traileren is. Ez legalább korrekt.
Hogy jót is írjak:
Az elektromos tolóajtó jobb mint gondoltam, a tárolórekeszek és az összevissza variálható ülések szintén. Jó üléspozíció, nagy tükrök, könnyű manőverezni, tolatóradar totál felesleges.
A rainlight szenzor kicsi, és eddig meglepően jól működik, bár ha feláras lenne, biztos nem kéne. A csomagtértálca nagyon jó, hajtogatható, bár nem szériafelszereltség, és a közel 100EUR kicsit sok érte.
Hibalista
- Eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Mazda Budaörs
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | SpaceStar | Következő autója? | Previa |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
