A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2018)

3 2.0 G122 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Made in Japan

Szöveges ítélet

Ha valaki azt mondta volna 2 évvel ezelőtt, hogy Mazda 3-asom lesz, elnevettem volna magam, mivel ugyan japán párti vagyok, de ez a márka egyelőre nem jött be nekem... eddig.
2008-as dizel Accord-ból ültem át ebbe a csodaszép remekműbe, és de jól tettem :)

Ez életem második új autója a mazdi(első egy SX4 volt, ami megnyitotta nekem a japán irányt, és 'elmagyarázva' a megbizhatóság fogalmát)és eddig imádom.

Pozitivum:

- Kurva preciz váltó
- Direkt kormányzás
- Remek zajszigetelés
- Nagyon finom anyagok belül
- Massziv és merev kasztni
- Nagyon jó ülés
- Design természetesen
- Gazdag felszereltség
- Elképesztően takarékos

Negativum :

- Pár gyermekbetegség(Kerékcsavar meghúzás, motorvezérlő szoftware update, középkonzol cicergés(orvosolva személyesen))
- Zongoralakk karcosodása
- Műszercsoport plexi karcosodása
- Vékony gyári festés és érzékenység

Általánosan befejezésül megjegyzem, hogy kevesebbet fogyaszt a leváltott dizel Accord-nál, annál csendesebb és multilink ide vagy oda, jobban rugózik az egyszerű felfüggesztéssel mind ahogy tette a dizel Honda.
Motorja nagyon nyomatékos, dizelesen vezethető és nagyon takarékos, gyakorlatilag hozza a régi NEDC norma adatait is. Nagyrészt városon kivül autózom vele, de elmondhatom, hogy a fogyasztás lábfüggő mint minden autónál, kint klima nélkül min. 3.7 volt, város(sok araszolás) meg fölmegy 6.5-re, havi átlagom 4.8-5.2, dokumentálva(Spritmonitor-accord30).
Imádom vezetni és azért a munkámból kifolyólag sok más autót is vezetek, de ez a tipus ma az egyik legjobb kompakt, az tuti.
Ajánlom.


Update 2020.10.10 23000 km

Nos az alapok jók, de a japánok elügyetlenkedték, van egy gond sajnos :

- Úgy 3 hónapja alapjáraton klima nélkül a motorból egy ritmikus kopogás hallatszik, a hengerlekapcsolás miatti hidrotőke ügy, az államokban ez már köztudott gond, odaát a CX-5 szenved ugyanettől, szigorúan a kéethengerezős verzió.... Fordulaton eltűnik a hang, az autó jól üzemel, hibakijelzés nincs.

- Nagyon sajnálom, mert egy igazán örökéletű motor lehetne, de mivel muszáj volt redukálni a fogyit a normák miatt, igy picit tovább mentek és lekapcsolhatóvá alakitották a bevált Sky motort, de ez a szimpla nyomás alatti himba nem megbizhato sajna, igy el van szarva minden...

- Nagyon keveset eszik, csak kint járok vele és továbbra is sokat hoz a konyhára a lekapcsolható hengerezés. Autopalya 130, sima domborzat, pl M3, 6.1, ha viszont ugyanezzel a sebességgel dimbes-dombos domborzaton haladva, ahol többet pihen az 1-4 henger, lemegy 5.8-ra. Videki cruise-ok alkalmával lendületből autózva, de jó tempóban meg lazán hozza klima nélkül a 4.5-öt, eddig a rekord egy hegyvidéki leereszkedős úton jött össze, 3.6.....

- Most már nagyon összeszoktunk, azonnal érzem amikor az ISG rásegit gyorsitáskor illetve mikor vált 2-ről 4 hengerre.

- Továbbra is nagyon egyben van, és nagyon jó a zajszigetelése, a szembejövő autók zaja alig hallatszik be, ez ritkább manapság, ajtó magasságban jól szigetelt.


Abban az esetben, ha a szerviz nem boldogul a hibával (éppen várják a Mazda Ausztria tehnikai részleg válaszát és egy javitási procedurát), és visszatérő hiba lesz, pláne a hideg is kiráz, hogy egy új autóba belenyúlnak, akkor mennie kell és kipróbálom a koreaiakat, Proceed a cél.

Majd jelentkezem az újabb fejleményekkel.

Hibalista

- Semmi, de egy hibatünet van, ami lehet később gond lehet.

Ide hordtam szervizbe

ATP vezérképviselet Nagyvárad

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Accord 2.2 I-CTDI Következő autója? Proceed
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2018 (2020)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)