A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2018)

3 g122 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dögös Vörös

Szöveges ítélet

Hi,

Nem ecoboostbol ültem ät, :-). ,mind kényelme, mind menetkomfortja ,teljesítménye, ideális ,optimális ,hardwarevel problémám nem volt a software gondokat a service 2 lépcsős frissítéssel megszüntette…a legmagasabb felszereltséggel de meg kézi váltóval vettem meg mint szalonautot a szalon vezetője használta,fogyija brutäl rövidben 9 liter,normal tavoknál 5,9…autopalyan 6,3 150-180 között 7,4 tartósan 180 felett haladva domborzat függvenyeben 8,6 es 9.6 közötti .Az ellenőrzése min 250 km után rátankolással.A bör nyáron tud meleg lenni,de napnak hattal alva ez redukálható nullára .Ülesek kényelme maga a menetkomfort, gerincre ható erőhatások központi kerdes volt(L5-L6-ra gyakorolt hatása ,ortopédiai es fizikoterápiás szempontok..)ebben csillagos 5 öst kap..Az auto vetelenel ,egyébb kritériumok is szerepet játszottak, ilyenek a service árak,benne levő extra alkatrészek szürök,nagy fordulatszám kényes alkatrészek ,olajcsereperiodus,technologiai kiforottsag,egyszerübb karbantartások későbbi otthoni elvégzése(értsd boxer motor gyertyacsere vagy 1.0 vvti lancfeszitö cseréje…)Szükségem volt továbbá a hosszutavfuto alkatra ,nemi kompromisszum aran (nem SUV,erdei utnal durvább terep felejtös)..tengejtav miatt az autopalyan szépen harmonikusan mozog kb 130-140 felet az addigi 97% harmónia összeáll 100% ra..összesegeben a 3/4 ed hosszútáv 1/4 ed rövid táv miatt a költségei alacsonyabbak(értsd,fogyasztas,service,ado,biztositas)mint egy hibrid vagy diesel autoe..ara es felszereltsége ebben a kategóriában gyakorlatilag ;Best Buy …könnyen kezelhető,jol senzoralt ,körbekamerázott keresztforgalmat meg gyalogos szinten is Figyelő es automata veszfekezö(fékező )rendszere tévedés nélkül teszi a dolgát,ennel 40 cm magasabb lényt,labakon közlekedőt el nem csapsz tolatat közben(Hi-tipegök es közeptestü kutyák)..remelem sikerült segitenem,termeszetesen előfordulhatnak kisebb annomaliak egy-két peldanynal,de véleményem szerint a hibahatárok(gyártási mennyiség,minösegi szoras) figyelembe vételével,csunyan agyonveri a konkurens márkákat, mind minőségben,mind szolgáltatásokban es megbizhatosagban..ara pedig gyakorlatilag egy vw polo-e…aki nem “olcsó”(Suzuki-Dacia) ,de megbízható autót keres,batran ajánlom.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Schwabe Garage

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2019
Kényelem (10) Használati időtartam év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18970
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Auris hsd Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2018 (2020)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)