A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2018)

3 G120 challange sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Azt kaptam amit vártam !

Szöveges ítélet

Egy 2015 gyártású VW Jetta 2.0 TDI-ből ültem át. Az sem volt rossz. A Mazda külső formája megfogott. A belsőben is csak a műszer csoport tűnik egy kicsit mopedesnek. Nekem át jött a Jimba Itai. Az eddig eltelt 2 év és 57000 km alatt műszakilag kifogástalanul müködött. Az első lámpák halogén izzósak a tompított lehetne egy kicsit erősebb.A futómű nagyon jó, az úthibákat jól kezeli és a szerpentineken is tempósan lehet vele autózni. Nagyon pontosan lehet írányítani a kormánnyal. A motor gyorsan be melegszik télen is. Könnyedén pörög fel amit igazából nem is használok ki, mert bár az adatai szerint 4000 f/percnél adja le a 213 Nm nyomatékát de 1000-es fordulaton 170 Nm körüli nyomatékot ad le és ezzel lakott területen ötödik fokozatban meg van a legális tempó és lakott területen kivüli tempónál is 2000 fordulat alatt van a fordulat hatodikban.A motor 3000 fordulatig csendben teszi a dolgát és a feletti fordulaton szerintem szépen szól. A szélzaj 120-tól kezd zavaróan erős lenni. A fogyasztása tankolások alapján 5,5 l/100 km ami nagyon meglepett én vásárláskor 7-8 liter körül vártam. Elvégre csak egy 2 literes benzines motor. A multimédiás központ a telefonokkal bluethoot-on gyorsan csatlakozik legyen az akár Androidos akár Ios. A Wi-Fi kapcsolat már egy kicsit bonyolult és itthon értelmetlen is, csak időjárási és üzemanyagárakat lehet megkapni a forgalmi infókat nem. Sajnos időnként hajlamos minden előjel nélkül újra indulni valamiért. Szervizeléskor nem találtak problémát. Nos 2023-ban elérkezett a csere ideje. Az eltelt idő alatt Mazda hívő lettem. Az együtt töltött idő alatt nagyon megszerettük feleségemmel a Maját. Hibát nem produkált, a fékeken a 120000 km a szerelők szerint nyomot sem hagyott szinte még gyári állapotúak.2023 márciusában megjött az új Maja. Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a típust és a márkát is.

Hibalista

- Nem volt még ilyen

Ide hordtam szervizbe

Automodern Kft Veszprém

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2018
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 122000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Jetta 2.0 TDI Bluemotion Következő autója? 3 sedan X-186
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2018 (2020)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)