Eleinte imádtuk...
Szöveges ítélet
Eleinte imádtuk... Remekül, minőségi anyagokkal összerakott kezes bárány, megy mint a rakéta, hosszabb úton is komfortos még 4 személy részére is. A műszerfalra biggyesztett tablet ugyan elég igénytelen, de elviselhető. Egyetlen baja volt a kocsinak, ami végül a vesztét is okozta egy olyan családban, ahol pedig 23 évig Mazdával jártunk és ő volt a 4. a sorban.
(Párhuzamosan a harmadik 6-osunkkal.) A be nem fejezett regenerálások miatt 7-9 ezer kilométerenként kellett olajat cseréltetni benne, amit a debreceni Mazda szalonban tokkal vonóval 92 ezerért abszolváltak. A harmadik alkalomnál mondtuk azt, hogy nna... ennyi pont elég volt. Ez egy szar kocsi. Városi kisautó, ami nem bírja a városi használatot? Nonszensz. Csodás fogyasztás, remek menettulajdonságok - éppen csak ha az elfogyasztott olajcserék költségét visszaosztjuk, olyan volt, mintha folyamatosan 9 liter felett fogyasztott volna. Eladáskor derült ki, hogy annyira puha a festése, hogy két év használat után is borzasztóan karcosnak hatott, pedig nagyon vigyáztunk rá.
Sajnos azt kell mondanom, hogy végül óriási csalódás volt. Csakúgy, ahogy később az 5 évvel idősebb 6-osunk is. Ez a mai Mazda sajnos már nem a régi.
Hibalista
- 7-9 ezer kilométerenként kiírta, hogy olajcsere szükséges, azonnal menjen szervizbe.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Autóméry - Debrecen
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 6 | Következő autója? | A180 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
