A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2013)

3 G120 Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kihaló műfaj egyik utolsó szép példánya

Szöveges ítélet

Újan vettem egy 12 éves Toyota Corolla után, ami nem könnyű örökség, hiszen 12 év alatt csak éves kötelező szervize volt.

Pozitív:
1. Motor fantasztikus, gázreakció azonnali, pörgetve nagyon húz, talán az egyik utolsó kihaló példány ebben a műfajban.
2. Futómű nagyon stabil, hátul multilink, nagyon igényes.
3. Váltó csodálatos, rövid úton jár, talán egy kicsit túl hosszú (a G165-ben rövidebb) áttételek, de ez jót tesz a fogyasztásnak.
4. Általános kidolgozás igen jó minőségű, bőven prémium szint.
5. A motor-futómű-váltó hármas talán a legjobb amit valaha vezettem. A családinak használt Audi A4 kombi 2.0 TDI (2017-es) messze nem ez a szint.

Negatív:
1. A vezetőoldali ülés ugyan könnyen beállítható, hosszú ülőlapú, de hosszú úton kényelmetlen, talán keményebb tömés jobb lenne (a Corolla jobb volt).
2. A halogén lámpák elég gyengék, ez szinte minden japánban probléma.
3. Nincs pótkerék csak javító készlet, a gyári pótkerék aranyért van, nem igazán megnyugtató megoldás hosszú úton.
4. A hosszú tengelytávhoz viszonyítva kicsi csomagtartó (nagy családnak ez gond lehet, én egyedül használom).
5. I-stop nem jegyzi meg a kikapcsolást, minden indulásnál újra kell nyomni. Nem szeretem városban használni, nem hiszem, hogy nem árt a motornak a 2 másodpercenkénti újraindítás.

Update: 3 éves lett, átlagfogyasztás 80% várossal 42 ezer km után is 6.6 és
egyébként minden hibátlan.
Megjegyzés: 2016 karácsonykor kapott magyar NNG navigációt 3 éves frissítési
licensszel. Az autóban kifogástalan (talán a legjobb amit valaha használtam),
de a frissítés rémálom. Két és fél alatt egyszer sem sikerült hibátlanul,
vagy a távoli szerver száll el, vagy a keretprogram elérhetetlen. Érthetetlen,
hogy egy egyébként kitűnő navi szoftver hazai gyártója miért ilyen igénytelen a vásárlók (sok pénzért) kiszolgálásában.

Hibalista

- Semmi. Ha olyan lesz, mint a Corolla, akkor nem is lesz.

Ide hordtam szervizbe

Mazda Óbuda, jó és drága.Nagyon udvariasak és gyorsak, de borzasztóan nincs hely parkolni az udvarban, az utcán meg fizetős.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Lehet, hogy akkor már csak villanyos lesz.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2013 (2013)

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Nekem nagyon tetszik

3 G120 Revolutiin top sedan - 2015
2015.11.29 21000   5,0

A Fehér Lopakodó

3 Challenge Sport - 2017
2017.11.23 4000   -

A Japán NépMAZDAság Terméke

3 G100 - 2015
2016.09.16 15000   -

A nem tervezett szívhódító

3 G120 Challenge, 2.0 - 2014
2020.04.17 7000   -

A stílus maga

3 G120 - 2013
2014.02.25 3200   -

Az új kedvenc.

3 CD150 Challenge - 2016
2016.07.25 4500   -

Békés vaddisznó

3 G120 Revolution Top - 2016
2016.10.27 20000   -

Csalódás 2

3 2.2 Diesel 150 LE - 2016
2020.04.14 25000   -

Eddigi Legjobb autom -Imadtam

3 G 120 - 2017
2023.04.05 100000   -

Egy megbízható szép kocsi

3 1.5 G benzin - 2014
2021.09.22 40000   -

Eleinte imádtuk...

3 3 SKYACTIV-D CENTER-LINE TOU-P 1,5 D - 2016
2020.04.14 20000   -

Facelift után

3 G 120 Sedan - 2017
2017.04.11 90000   -

Feleségem kedvence

3 G120 Challange - 2015
2016.12.12 15000   -

Feleségem kis kedvence

3 2.0GS Challenge - 1998
2019.02.27 10000   -

Finom kis dög

3 G120 - 2013
2014.02.24 100000   4,0

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)