A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2013)

3 G 120 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eddigi Legjobb autom -Imadtam

Szöveges ítélet

Az auto fel evesen 9000 km el kerult hozzam es immar az 5. Mazdam volt ! Roviden osszefoglalva: Eddigi legjobb autom - Imadtam - Ne tetovazz: Vedd meg ! Reszletek :
Alig 30 eves fejjel egy ilyen auto tulajodonosa lenni a gyonyoru vonalvezetese es feltuno Mazda crystal red soul szine miatt kiemelkedo elmeny ! Mindenhol es mindig megfordultak az emberek az auto utan es elismeroen nyialtkoztak : nagyon szep a Mazda 6os :) Valojaban konnyen osszetevesztheto a nem hozzaerto szemeknek de mivel egy limuzinrol volt szo igy gyakran le 6-osoztak :) Ami biztos a dizajnerek kivalo munkat vegeztek es nem hiszem hogy 2017 tajekan volt szebb auto ebben a kategoriaban es ebben az arfekvesben -Valoban izleses,elegans es feltunoen sportos is ! Meg most 2023-ban is egy modern dizajnos auto kepet kelti igaz az"uj" 3-as meg szebb lett :)
Ami szamomra mindenkepp lenyugozo volt az autoban bar sokaknak megszokast igenyel az a Skyactive motor es annak kezessege ! Egyenletes jaras , kiegenysulyozott mindig kiszamithato teljesitmeny es ezzel parosulo valoban realis es alacsony fogyasztas !
Az auto kidolgozasi minosege igencsak magas - kellemes -puha anyagok ,jo hangszigeteles es kivalo osszeszerelesi minoseg -aki "premium" autot keres az a Mazda haza tajekan is nezzen korul - NEM egy nemet Premium de ar /ertek aranyban szerintem jobb :) A penzert amit ezert az autoert fizetsz igazi Japan precizitast -reszletekig atgondolt es minosegileg kidolgozott autot kapsz aminek 100 000 km alatt nalam SEMMI de semmi hibaja nem volt ! Pontositok ha valakinel "hiba" az ,hogy 90 000 kornyeken akumulatort kell cserelni...akkor ennyi az oszes "hiba" de ezt is elore jelezte az auto ,hogy gyengul es ideje lenne cserelni igy semmi kellemetlenseget nem okozott !
Az auto ereje - sokan akik dizeles 150-200 loeros autokhoz szoktak biztosan "GYENGE" kategoriaba sorolnak az autot ... Hasonlitaskeppen - 2019-es szinten Japan Marka -nem Mazda- benzines SUV-et probalva ami adatok szerint 160 loeros NAGY csalodas volt az SUV es a 3-as 2.0 Skyactive Mazda 120 loerovel nekem sokkal nagyobb elemenyt adott vezetesileg-Szerencse ,hogy nem erre valtottunk :) A Mazdanal hozza kell szokni ,hogy dinamikusabban azaz -jobban porgetve a motorot tudsz temposabban haladni ! Autopalyazasnal 150-160 km-es tempot tartva sem szokott fel a fogyasztas 8-8.5 liter fole - Hozzateszem ezt a fogyasztast 150-160 km/h Budapest-Szeged tavon mertem !
Amin javitani kellett es lenyegeben ez miatt valtottunk az a helykinalat :) A csomagtarto szedan leven a nyilas miatt nehezebben pakolhato es nagy hatranyara NINCS benne teljes erteku potkerek igy azt a csomagtartoban hordva szukos a hely a csomagoknak ! Mindezen felul ha az emlitett potkereket el is tavolitjuk akkor is korulmenyesebben paklohato a csomagtarto es sokszor azaz evi 2-3 alkalommal nagyobb utazaskor ez okozott fejtorest azaz a babakocsi , 2 koffer pluszz aprosagok mar nem olyan kenyelmesen fertek be a csomagtartoba !A hatso ulessorban elfer a gyerekules de Tul sok labtere a gyerkocoknek mar nem marad :)
Amit Nagyon szerettem: a direkt kezelogombok - klimapanel , hangeroszabalyzas es hasonlo aprosagok amit JO ,hogy nem modernizalodtak es standard kiosztasban kaptak helyet a muszerfalon !
Aki ilyen auto vasarlasan gondolkodik es nem 2 vagy 3 gyerekes csaladja van azt mindenkepp batoritom mert NEM fog csalodni - az auto KIVALO minosegu - eleg erovel rendelkezik az esetek 95%-ban , takarekos es nalam 1x sem romlott el semmi 100 000 km alatt ! A fent felsoroltak alapjan is vilagos ,hogy a helykinalat miatt valtottunk nagyobb autora de orommel es buszkeseggel mondom ez a 3-as Mazda volt a legjobb autom es AJANLOM mindenkinek aki a fenti kriteriumok alapjan megfelelonek talaja sajat igenyeihez !

P.S - a leragott csont -roszdasodas a karosszeriat nezve - 5 ev alatt rendszeres mosas mellett semmilyen jellegu rozsdasodasra utalo jelet nem vettem eszre - okes "uj" aut es nem is kell ezen gondolkodni de sokszor felmerul ez az iteletekben - IGAZ nem fekudtem ala es nem vittem karosszeriashoz ,hogy ezt ellenorizze de Kerem ez egy Mazda - nem kell az olajat ellenorzigetni meg hasonlok - a motorhaztetot csak ablakmoso folyadek utantoltesenek celjabol nyitottam fel :)

Hibalista

- Semmi :)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Szabadka/Vajdasag- Ak Alfa

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mazda 3 -2005 Következő autója? Octavia
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2013 (2013)

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)