A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2009-2013)

3 CD115 TX sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Versenytraktor

Szöveges ítélet

Amiért ezt választottam:
Japán dízelt szerettem volna, és mivel ezt a kocsit japánban is rakják össze, ez feltétlen jó pont volt. Így kiállított szalonautóként még viszonylag kedvező áron hozzá lehetett jutni. A keretbe gyakorlatilag csak ez fért bele ilyen felszereltséggel, dízelben. Az új Corolla/Auris azért esett ki, mert az 1.4 D4D motorhoz nem rendelhető SOL felszereltség. Nem is értem...

Ami nem tetszett a 1.4 D4D Sol+ Corolla után:
-Az 1.6 PSA dízel hangja kissé nyers, traktoros. 1,2-es fokozatok eleinte kicsit rángatósak, de idővel hozzá lehet szokni a kezeléséhez.
-A 4 elektromos ablakból csak a bal első automata (nem tudom mennyit spórol a mazda a három nem automata ablakemelőn).
-Nem rendelhető tetőablak.
-Van pár kopogós, "nem jó tapogatni" műanyag (tudom... ne kopogtassam), ami miatt a magyar utakon egy-két zörej már megjelent.

Ami tetszik:
-A motor a hangja ellenére elég fickósan mozgatja a kocsit, 1500-as fordulattól már használható (115 ló, 270Nm).
-A fogyasztása így 5000km után kicsit csökkent, most kb. 6 liter körül eszik vegyesben (fedélzeti számítógép pesszimista, kb. fél literrel magasabb fogyasztást mutat a valósnál).
-A futóműve szerintem nagyon sportos, nagyokat lehet kanyarodni vele, viszont a pesti utakra nem a legjobb választás.
-Sedan csomagtartója mérete miatt elég élhető (430l).
-Dízelsége ellenére gyorsan bemelegszik a motor, az ülésfűtés és a fűthető szélvédő télen kényelmessé teszik az indulást.
-Szép :-)

Szeretem-e:
Eleinte szokatlan volt a sportossága, de ahogy múlik az idő, ez lassan előnnyé változik :-)
Ha csak jó utak lennének, imádnám. Így csak eléggé kedvelem.

Hibalista

- Első ködlámpa nem működött, de az 1000-es olajcserénél megcsinálták. Nem tudom mi baja volt, de elég hamar meggyógyították. Persze garanciában.

Ide hordtam szervizbe

Kakasd, Hilcz autóház.Nagyon segítőkészek, megpróbálják az összes nyűgömet megoldani.Nem tudom számít-e, de nekem jól esett, hogy a szalon tulajdonosa mindig (kettőből kétszer) ott van, köszön, minden rendben van-e, meg vagyunk-e elégedve, köszönjük, hogy nálunk...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2011
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 2006 Corolla 1,4D Sol plus Következő autója? A4 (+-1)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2009 (2009)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)