A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2009-2013)

3 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kékvillám

Szöveges ítélet

Amikor megjelent a Mazda 3 ezen (második) generációja, nem hozott különösebben lázba. Aztán mikor autóvásárlásra került a sor, ez is bekerült a pakliba. Megnézve, kipróbálva, összehasonlítva a konkurensekkel egyértelmű volt a választás. Sőt, amióta megvettük egyre jobban tetszik. Vannak benne autós-újságíró-rugóztató dolgok (sok fekete néhol kemény műanyag, szálcsiszolt fém imitátum), de felhasználóként engem nem zavarnak ezek a dolgok. Több tesztben is írták, hogy unalmas. És ez igaz a jó értelemben. Ha megvan a rendszeres szerviz, csak menni kell vele.
Ez az 1.6-os 105Le-s motor bőven elegendő a biztonságos közlekedéshez. A meredek szerpentinekkel is jól megbirkózik, autópályán 140-ről is tud gyorsulni. Még nem jutottunk el Németországba, hogy igazán kihúzassuk. A futómű városban kicsit pattogós, főként hátul, viszont a szerpentinen mosolyfakasztó (a sofőrnek). Az előző autónkhoz képest ez egy versenyautó. A váltó nagyon precíz, rövid úton, könnyen kapcsolható. Mivel viszonylag magasan van nagyon kézre áll. A fogyasztása elfogadható: nyáron 6.5-6.7, télen 7.2-7.3.
Negatívumként néhány apróságot tudok csak megemlíteni. Minden egyes tankolás előtt és után visszasírom a mechanikus benzinszint mérőt. A sárga lámpa felvillanása után még kb 200km-t lehet menni, ami szerintem túl bolondbiztos. Ezt már megtanultam, így nem megyek azonnal a benzinkútra. Tankoláskor, ha csak az első kattanásig töltöm, akkor az utolsó jel nem jelenik meg. Ha még megtaposom és beleszuszakolom azt a max 1-1,5 litert, akkor megjelenik az utolsó jel is.
A gázpedál kicsit magasan van, ez hosszú távon kényelmetlen lehet. Illetve ha nagy terpeszben ülök, akkor a középkonzol alja nyomja a lábszáram.
Az ülés nem tökéletes, a deréktámasz jó, az ülőlap is kényelmes, viszont a fejtámlát nem lehet billenteni és nekem kényelmetlen.
A zajszigetelést érzem időnként gyengének. Beton vagy régi, szemcsés aszfaltú autópályán nagyon nyomasztó a gördülési zaj.

Hibalista

- Eddig semmi. A motorolaj, a fékolaj és a szűrők voltak cserélve az előírtaknak megfelelően. (100000km) - Update 115e km: Kiégett a bal első helyzetjelző izzója. - Update 118e km: Kiégett a jobb első helyzetjelző. - Update 150e km: Cserélni kellett a (7 éves gyári) akkumulátort, illetve a külső/belső levegő keringtetés közt váltó motort.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 323f 1.3 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2009 (2009)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)