A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2009-2013)

3 Hatchback 1.6 Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem bejott. Nagyon.

Szöveges ítélet

2015 marciusaban eldontottuk, hogy megvesszuk eletunk elso autojat, akkor 27-28 evesen. Eddigra mar a barati tarsasag fele mar tul volt az negyes Golf-b5 passat kombon, nekunk meg mindig csak a BKV jutott. Zavart is rendesen.

Néztem a kinalatot, olvastam itt a nepiteleten es nem tudtam donteni. Nem voltam annyira golf-os, vagy fokuszos, hogy olyat vegyek. Valami kivanatosabbat, valami egyedibbet akartam. Lenyegeben: ne legyen sokba, de azert nezzen ki valahogy.

Bereltunk tobb autot is elotte: probaltuk 2014ben uj 500-as Fiatot, a J Astrat, Ford Galaxy-t, VW Sharan-t es Polot. Nagyon jo tapasztalat volt mindegyik. Az 500-as Fiat nagyon aranyos kicsi auto, de pl. hatrapillantani borzalmas benne iranyvaltasnal, viszont parkolni varosban nagyon adja! A J Astrat vezetni olyan erzes, mintha egy PSZH-ban ulnek, de a komolyabb "en vagyok a vilag ura erzes" nelkul, az nem jott be, a Polo meglepoen fapados erzes volt a Galaxy meg tetszett, de tenyleg csaladosoknak valo, nem pedig fiataloknak 30 alatt, gyerek nelkul...

Szoval akkor megint ott voltunk, hogy: OK, de akkor megis mit vegyunk? A becsuletesnepper mindig a Honda-t mondja. OK. Miert?
0
Hogy mire kellett? Munkaba jarashoz biztos nem - Londonban ez nem annyira vicces dolog. Inkabb olyan erveink voltak, hogy "legyen egy autonk vegre", meg "majd nyaron leutazni vele a rokonokhoz, meg a tengerpartra". Szoval inkabb par hosszabb tura, keves varos.

Sikerult is leszukiteni a keresest a Civic-re es a Mazda 3. A Mazda dragabb, de jobban felszerelt volt, szóval azt vettük meg.

Az autot elsosorban autopalyan es keves varosi kozlekedesre hasznaltuk évekig, most 4 év után inkább munkába járásra. Barmikor kesz ugrani, kellemes az utfekvese, van tapadas [anyosomek 1.6-os regiSwift-je ahhoz kepest egy badogdoboz kerekeken a kanyarokban - tudom, van koztuk 25 ev].
Sport felszereltseget vettunk, ami tartalmaz sok apro extrat, ami egy utazast kenyelmesse tehet [a teljesseg igenye nelkul: ketszenzoros digi-klima, tempomat, jack-dugos hangrendszer, ami kesz megszolni is, tehat nem csak disznek van, bluetooth es persze az abszolut sznoboknak az ulesfutes az elso ulesekben]. Ezek mind-mind keszek szolgalni a hasznalot es igy tenyleg elvezetesebb levezetni pl. egy London - Magyarorszag kb. 17 oras utat.

A valto kenyelmes, pontos, nehez a kerregest elohozni belole szerencsere. A nyomatek szepen megvan 3000-nel [elveszik valahol 1800 kornyeken es majd csak itt jon meg], tehat a visszavaltas szinte kotelezo elozesnel, vagy ha az ember hegynek felfele gyorsitani akar megrakott kocsival - de hat ez valahol normalis, nem?

A csomagtarto a maga 350 literevel minket kiszolgallt gyerek nélkül. Most már nelm

A muszerfalon rengeteg a gomb, elsore az ember konnyen elveszhet koztuk, de azért megszokhato. Egy het utan mar megszokasbol nyul a megfelelo helyre a boldog tulajdonos es nem a klimat tekergeti radioallomast keresve.

Fogyasztas: ez nagyon viccesen alakult eddig. Tempomattal fouton 80-100 km/h-s temponal atlag 5.5l. Magam is nehezen hittem el, de szinte termeli a benzint ahelyett, hogy fogyasztana! Sztradan 110-130 km/h-nal mar mindez 7-7.5l, ami azert eles valtas es persze a nemet palyan 160 km/h felett aztan inkabb ne is nezzen oda az ember, mert siman megeszi a 12l plusszot.
Varosban amit hasznaltuk az olyan 8.5l korul produkalt - London dugos, nincs lehetoseg csak ugy szabadon 50-el hasitani. Szinte mindig araszolni kenyszerul az ember.

Verdikt: az auto szerintem tenyleg teljeskoruen kiszolgalja tapasztalatlan hasznalojat. Elso autokent eleg magasra teszi a lecet, amit nehez lesz megugrani. Boldogok vagyunk es szeretjuk egymast [de mennie kell, mint mar irtam: jonnek az ikrek]. Az olajat nem eszi, ezt rendszeresen ellenorzom, csak a franya ablaktorlo lapat nem torol rendesen, szoval ezt lehet lecserelem [csak a sofor elotti, ami zavaro]. Update: csereltem, fel ev mulva megint csikosan huzza, ami nem tetszik.

Az ertekelesnel azert nem adtam 10-est, mert nincs osszehasonlitasi alapom mas autoval, csak a fentebb emlitett tipusokkal.

Hibalista

- Az ablaktorlo lapatot kellett cserelni elol es hatul. Fel ev mulva ugyanugy csikosan torli az ablakot, mint elotte. Ez nem annyira jo.

Ide hordtam szervizbe

Milcars Mazda - Watford WD25 8HL Szakszerviz - olajcserere idejottunk.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Kanávor Győr - sokat kell várni,mert leterheltek, de profi csapat

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? CR-V vagy Avensis
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2009 (2009)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)