A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,6CD CE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportos, egyben kényelmes

Szöveges ítélet

Autóvásárlás előtt 2006 őszén sokat mérlegeltem az általam elérhető alsó középkategóriából melyik diesel motoros autót válasszam. Csak olyan modellek jöttek szóba, melyek formára eleve tetszett, így a Ford Focus, Honda Civic, Seat Leon, Skoda Octavia, és persze a Mazda 3. A magas ár szempontjából a diesel Honda Civic sajnos rögtön kiesett. A Leon ugyan olcsóbb a Civicnél, de a márkahírnév, műszaki színvonal, felszereltség is sokkal szerényebb, ennek ellenére viszont (a VW konszern hatását érzékelve) elég drágának tűnt. Az 1,9D Octavia olyan zajos volt, mint egy traktor, valamint a Leonnál említettek itt is érvényesek. Tehát maradt a Ford Focus és a Mazda 3. Külső-belső formára, megbízhatóságra egyértelműen nálam a Mazda a nyerő, viszont ugyan azért a pénzért, a Ford egy 2 literes 136 Le Diesel Focust adott volna. A józanésznél maradva végül a 110 Le Sedan Mazda 3-at választottam.
A Mazda 3 4 ajtós változatban szerintem sokkal jobban sikerült, sokkal sportosabb, mint a ferde hátú (sportnak nevezett) testvére. Szinte 100%-ig elégedett vagyok vele, egy-két nyekergést-nyikorgást leszámítva, ami rendszerint előbb-utóbb magától megszűnt. 1,6 Diesel autóm átlag 5,5 litert fogyaszt, miközben a hétköznapi vezetőnek bőven elegendő dinamikát ad. Persze ennek az a feltétele, hogy a fordulat ne legyen 1500 alatt, mert ott iszonyúan turbólyukas. 2000-3000-es fordulat között nagyon jól megy, és a fogyasztás sem szabadul el. (Természetesen a 2 literes diesel Focus plusz erejét nem lehet letagadni, gyorsulásban érezhetően többet tudott, de ennek megfelelően fogyasztása is pár decivel több.) A Mazda belül is sportos, kényelmes, tágas, csak a csomagtér ajtaja egy kicsit szűk. Minden kezelőszerv jól kézre esik, kivéve a kézifékkar. Kormányra, fékekre, lengéscsillapítókra, sebességváltóra, sem lehet panasz, egyszerűen ideálisan működnek. Egyszóval: jó választás volt.

Hibalista

- Szerencsére semmi.

Ide hordtam szervizbe

Auto Focus

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Thalia Következő autója? Még nem tudom.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)