A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,6 C-Line 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pörgős kékség

Szöveges ítélet

Figyelem! A kritika főleg a hibák felsorolását tartalmazza! Lehet hogy az értékelésből nem derül ki, de a hibák ellenére én nagyon kedvelem az autót és egyáltalán nem csalódtam benne!

Külsőre szerintem nagyon jól néz ki az autó, főleg kékben, szürkében túl szürke, feketében pedig szerintem elvesznek a részletek. A jó kinézethez ajánlott pimpleni az autót, a hátsó légterelő és a króm kilincsek kötelezőek, a többi rondítás már egyéni ízléstelenség kérdése.

Sajnos az autó alap felszereltségű, ami azt jelenti, hogy a kárpitok a lehető legrondább szürke színt kapták az egész RGB színpalettáról, a fura gumiszerű anyag (ez van az ajtó egy részén, a könyöklőn és a kesztyűtartón is) pedig marha könnyen koszolódik. Az ülések jól tartanak, alapvetően kényelmesek. A tapintásra ok, kinézetre jó - valószínűleg műanyag - huzat pedig nagyon izzaszt.

A műszerfal nekem tetszik, szép hogy a mutatók 18-órától indulnak és szép a vöröses háttérvilágítás is. A fényszóró fantasztikus, viszont az indexkarral az irányjelzés mellett könnyű felkapcsolni a reflektort is. Csak kanyarodáskor nehogy azt higgye valaki, hogy el akartam engedni :D. A tükrök jó nagyok, szerencsére a dizján érdekében nem csak valami csökevény került az autóra, a holttér minimális.

A helykínálat összességében inkább átlagos, elől is és hátul is el lehet férni. Elől a tervezők nem számítottak arra hogy a vezetőnek van térde: a dizájn érdekében a középkonzolon legalább 2 ujjnyi rész van ami a térd elől veszi el a helyet (és nem puha műanyag). A másik furcsaság, hogy a gázpedált sikerült egy picit eldugni a középkonzol mögé, ez a kicsavarodott lábtartás miatt hosszú távon nagyon fárasztó tud lenni.

A rádió teljesen átlagos, egy hangszórócsere sokat dobna rajta, viszont nagyon fura, hogy a tekerős hangerőállítás ellenére a szintek között szabályos szakadékok húzódnak. Sokszor szeretném 4,5-re tekerni a hangerőt mert a 4 halk de az 5 már túl hangos. Ha már úgyis tekerős akkor nem lehetett volna szélesebb skálát csinálni?! A sebességre erősödő hangerő (3 fokozatban állítható) pont jó és pozitívum, hogy a forgalmi híreket képes külön hangerőn játszani, így akkor se marad le róla az ember ha teljesen le van halkítva rádió. Az autó ~100km/h-ig meglepően csendes, fölötte egyszerre jön meg (a túl pörgős) motor, a szélzaj és a futómű hangja is. 130 fölött már egészen hangos az autó.

A vezethetőség kiváló, ez az autó legjobb része. A futómű remek, sportosan kemény (picit pattog a rosszabb utakon), én már előre féltem tőle a most még csöndes műszerfalat. A fékek remekek: erősek és jól adagolhatóak. Az elektronikus gázpedál nekem nagyon fura, kezdetben túl érzékeny volt (= első héten vad, sportos indulások, ami később is megmaradt de már nem a pedál miatt :D).

A motorról teljesen vegyesek a benyomásaim, városban nagyon dinamikusan lehet vele haladni, amihez egy picit kell csak pörgetni. A váltó pontos és rövid úton jár. A feketeleves az autópálya: úgy látszik túl nehéz az autó ehhez a motorhoz, de az 5. fokozat elképesztően rövid, kb 70-nél forog 2000-et, 130-nál már 4000-en pörög (a 4. kb 60-nál forog 2000-et). Az utazó nekem 140 körül van (GPS-szerint ez 132), 160-ig még láthatóan gyorsul, 180-ig is történik még valami, a 200-as végsebesség megfutásához pedig gondolom marha hosszú egyenes aszfaltcsík kell, vagy egy meredek lejtő :D. A nagy pörgés főleg egy dízel után fura, de pár hónap után már fel sem tűnik.

A fogyasztás nyáron 7,9-8,2 körül volt (teljesen vegyesen, főleg autópálya és város). A nagy pörgéshez képest szerintem egész jó eredmény. Ha az ember nem 160-nal tolja az autópályán akkor ott sincs gond (az már jócskán 10 liter fölötti tartomány).

Hibalista

- A központi kijelző órája néha egyik napról a másikra kb. 1 órát ugrott előre, gariban cserélték. eddig ok.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Laguna Következő autója? BMW 3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)