Megbízható öszvér
Szöveges ítélet
Az autót három éve vettem, 1,6-os -gyengébbik 90 lóerős - dizelmotorral. Egykicsit tartottam és tartok a motor tartósságától, bár eddig 0 olajfogyasztással teszi a dolgát és az étvágyára sem lehet panaszom sem. A 20 és a 40 ezres márkaszervízben tett látogatásaim után úgy döntöttem, hogy inkább saját, jól ismert szerelőhöz hordom, és egyenlőre az idő engem igazol. Nem zörög benne semmi, kivéve télen az utastér bemelegedéséig van egy kis cicergés de 5 perc után az is megszünik. Az autó CE felszereltségű. Amit egy kicsit gyengébbnek érzek az a gyári rádió hangminősége, és egy kicsit idegesítő hogy az ablaktörlő szakaszos törlése nem állítható. Összességében szeretem a kocsit és még legalább 50 ezer km-en keresztül szeretném megtartani. Csak azért nem tovább, mert a közös nyomócsöves dizelek tartósságáról egyre több ijesztő dolgot hallok, különösen a javítási költségek tekintetében. Mindenesetre a csládban volt már Mazda korábban is (323 protege 1,8 sedan), és ezen felbuzdulva mertem ezt a amárkát választani. Szerintem jelenleg ezzel a márkával nagy eséllyel nem jár rosszul az ember - hacsak össze nem töri - mert a javítási költségek és az alkatrészárak horrorisztikusak.
Hibalista
- nem romlott el rajta semmi. Az első 2 izzót kellett cserélni a kopó alkatrészeken kívül.
Ide hordtam szervizbe
saját ismerős szerelőhöz költségkímélés miatt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | polo 1,4 | Következő autója? | Mazda 6, esetleg Golf VI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
