A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,6 CD Plusline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jobb, mint 1 Golf! :)

Szöveges ítélet

2006.márciusában vásároltuk az autót, előtte egy Mazda 2 1,4 CD volt a kocsink,amit 10 hónapos korában cseréltük a 3-ra. A 2-est azért nem szerettem,mert kicsi volt a motorja.De amikor megvásároltuk feltétlenül japán autót szerettünk volna és az anyagi keretünk erre futotta. A 3-as az más. Más kategória.Sportos,nagyon szép,kiváló a futómű(kicsit feszesebb a komfortosnál), jó a minősége. Kiváló az összeszerelés minősége, de egy Golfban azért más anyagokat használnak(puhábbakat) a Mazdi japósabb. Imádom vezetni, nem gyilkolom,de sportosan járok vele. Csak jót tudok mondani róla,ha a vezetési élményt szeretném jellemezni. Az 1,6-os dízelmotor(110 Le) elég dinamikus,de egy 2,0 TDI VW(140 LE) azért elhagy. :) Fogyasztása 150-160 autópályán,városi araszolás(kevesebb) és dinamikus stílus mellett állandó 6,2 l/100km, tehát elég jó.
Ami számomra fájó pont: Már újkorában (kb. 1000 -1500 km-nél) észrevettem,hogy a levegőszűrő egyik csövének csatlakozásánál enyhe olajfolyás,olajpára látható. Vissza is vittem a szervízbe ,mert azt hittem,hogy egy bilincset kell csak szorosabbra húzni. Meg is húzták,le is mosták az olajfoltot. Az "olajosodás" továbbra is jelentkezett. Most 8 hónapos az autó és nemrég vittem a 20.000-es szervízre, ahol közölték,hogy ilyennel még a Mazda 3-nál nem találkoztak(gyakorlatilag semmi nem szokott elromlani a típusnál elmondásuk szerint) és sajnos turbócsere lesz garanciában. Meg is jött az alkatrész és ott is voltam a cserénél végig. A művelet után közölték,hogy még lesz garis csere, mégpedig a szelepfedél(kéttenyérnyi kis műanyag vacak). Kértem,hogy a generátor ékszíját is cseréljék,mert az olaj ráfolyt. Miután megjöttek a garis alkatrészek kicserélték a szelepfedelet, ékszíjat,ékszíjtárcsát,feszítőgörgőt.
A kocsival napi 130-150 km-ert járok és teljesen meg vagyok vele elégedve eltekintve a cseréktől,ami nagyon rosszul érintett engem az imádott kocsim esetében.
De mindenkinek tudom ajánlani!

Hibalista

- Gyakorlatilag nem romlott el semmi,tehát az autó működőképes volt végig és a menetteljesítményei sem változtak,de szükségesnek látták néhány alkatrész cseréjét.

Ide hordtam szervizbe

Zakar és Társa Kft. 2700 Cegléd

Azért ez az értékelés a szervíznek,mert van egy-két szerelő,aki elég laza. (tisztelet a kivételnek!) Úgy bánnak egyesek az autókkal,mintha egy Mátra tv-t vittem volna vissza képcsövezésre,holott én rengeteget dolgoztam és dolgozom azért,hogy ezt a kocsit birtokolhassam.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mazda2 1,4 CD Következő autója? anyagi vonzata van,még nem tudom :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)