A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1.6 diesel 109 lóerő 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis autó ez, ha egyszer rendbeteszed

Szöveges ítélet

Az autót magyar kereskedésben vettem,Olaszországból lett behozva, esztétikai állapota kitűnő.Rövid időn belül olajcsere vezérlés vizpumpa csere,ennek ára 96000ft,utána részecskeszűrő tomodese, sokat nem kellett vele menni kB 1000km az atlagsebesseget nézve ezt rövid távon használták rengeteget,eredetileg nem részecskeszűrővel szerelt modellt akartam venni a kereskedésben azt közölték nincs benne, mert nem gyullad ki a műszerfalon gyujtaskor a dpf lámpa. Szóval jól átvertek. Forgalmi alapján ki számolva 3 év alatt 80000km,tettek bele a mazdanal lekerdeztem, elméletileg hihető lehet a 196000km es futasteljesitmenye, de a futóműve eléggé strapált állapotban volt, első két lengescsillapitot cserélték, hogy a műszakin átmenjen.Egyetlen hibáját én okoztam, nem odafigyeléssel, amikor az akkumulátor rossz volt, már az allapotfelmérő lapon is szerepelt, hogy hibás az akksi, gondoltam megyek vele amíg már nem indít, aztán egyszer csak kijelzes történt a műszerfalon, hogy a töltés nem megfelelő, és 20km megtétele után leallt az autó, a generátor feladta a szolgálatot, közölték velem a szerelő műhelyben, hogy az akksi állapota egyenlő a nullával, és ezt hogy gyenge az akksi, az autó a generátorral pótolja, egy ideig,amíg le nem ég sajnos ezért nem is fogom soha érezni, hogy az autó nem indulna teljesen rossz akksival.A tanulság, hogy az akkumulátor állapotát nézni kell.De összességében megbízható csendes igazán takarékos kis autó, ennek ellenére hogy költöttem rá szeretem, kitűnő váltó gyors kapcsolások, Könnyedén mozgatja a kocsit a motor, tetszik hogy nincsen minden agyonburkolva a motortérben.Preciz japános autó. Azért vettem, mert a szüleim 6 évesen vettek egy mazdát, most már 21 éves, lényegében megbízható, alig költöttek rá. Gondoltam megprobalkozom vele. Nem szeretném eladni, eddigi hibáit elnezem, mert nem új állapotban vettem.

Hibalista

- Futómű 90000ft - Generátor 55 000 ft - Részecskeszűrő 80000ft - Turbó olajozo cső 24000ft - Akkumulátor 28000ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 196000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Astra f 1.7 TD Következő autója? Avensis diesel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)