Japán tigris!
Szöveges ítélet
Mindig nagy gondot fordítottam az aktuális autóm kiválasztására. Tesztek, fórumok, próbautak. A Fábia 100 Le-vel gyors, de már kicsi volt. Irány az alsó-közép katagória sedan és dízel.
Jöttek a sztereotípiák: olasz ramaty, franciát elvből ne (Trianon),pedig a Megane Lim. szép, német dízel drága sedanok Astra nincs, Bora még nem volt. Japánok: Corolla jó,de unalmas, Honda sedan, török gyártás.
Mindet persze kipróbálva maradt a Mazda. Nem bántam meg. Gyönyörű vadmacska pofa, sportos, szinte kupés hátsó (puttony effektus nélkül). Kényelmes, szép, tágas belső, igaz karcolódó, kicsit kemény műanyagok. Az első ajtó túl széles, ez jó elöl, de hátra hosszú lábat hajtogatni kell. Nincs ablaktörlő intervallum kapcsoló ( Fábiában van). A motor kitűnő: Fogyasztás,gyorsulás, rugalmasság ( Fábia 100 Le, de pörgetni kell), ahony írták mások. Mit tudhat az új 2,0 143 Le-s,kipróbálom, csak drága. A tank nekem is lötyög, de meg lehet szokni. Telivel viszont 1100 km-t elmegyek.
Úttartása, kormányzása kitűnő, az Alpokban szenzációs vele szerpentinezni, a motor is bírja.Rossz úton viszont kicsit hangosak a kerekek.
Vonzó volt a japán gyártás is, ma már nem tudod melyik autót hol csinálják, még a nagy nevűeket sem. Jön föl Korea is!
Azt mondják drága, szerintem az a drága, ami olcsó.
Vonzó és nem tömegautót kaptam. Szeretem.Lehet benne gyönyörködni.Tényleg zoom!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Zakar
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Fabia 1,4 16v | Következő autója? | Mazda 6 vagy BMW X3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
