A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,6 TX Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán technika, európai formavilág

Szöveges ítélet

Csak szuperlativuszokban beszélhetek az autóról.

Eddig nekem csak az volt bajom a japán autókkal, hogy a formaviláguk nagyon nem állt közel hozzám. A megbízhatóságukról már régen tudtam, de az európai ízlésvilág más. Nekem els? blikkre a Mazda 3-as volt az els? olyan japán autó, ami mindkét kritériumot kielégítette nálam és még sportos is.

Alsóközéposztályosat akartam venni, és tudtam hogy olasz autót soha (Fiat Stilo pfújdenemtetszik, Alfa 147: bérletet válthatok a szerel?mhöz) franciát meg mégúgyse (rondasegg? Renault Megane, semmiextra Peugeot 307, egyedi nademégisfrancia Citroen C4) VW-t soha többé (egy Polom volt, ezért mondom) az olyan spártai, hogy tényleg a "volks"-nak van, Opel Astra semmi különös, Ford Focus (akkor még nem volt az új, de az új sem olyan szép, mint a Mazda3).
És ekkor maradtak a japánok: Nissan Almera (ez annyira átlagos külsej?, hogy azért nem, Mitsubishi Lancer (egyik széria sem tetszett igazán), Toyota Corolla (megintcsak a formavilággal van bajom, ezt a könyvel?knek találták ki, nem nekem), még a Honda Civic jó lett volna, de az is rondább, mint a 3-as Mazda.

Tehát nálam a formavilág elsöpr? sikert aratott, meg persze az is, hogy az ADAC teszten átvette a Mazda márkaszinten a legmegbízhatóbb helyet az évek óta vezet? Toyotától.

Méghogy drága? Nem igaz! Csak az alap felszeréltségi szintjei jóval magasabbak, mint a német és francia kocsiknál. Bárki utánaszámolhat. Ha az összes alsóközép-kategóriás autót olyan felszereltségi szintre hozzuk, mint pl. a Mazda 3 1,6 TX felszereltséggel, akkor szinte ugyanott vagyunk végösszegben, de kapunk érte japán híresen jó megbízhatóságot és összeszerelési precizitást, 3 év garanciát és ezt a formás kis sportos autót.

Mi kellhet még? :-)

A többi véleménnyel err?l a típusról egyébként egyetértek, azokat most nem ismételném el itt...

ZOOM-ZOOM

Hibalista

- - A váltógomb krómozott betétje elkopott (gariban cserélik)
- a krómszín a tenyér izzadságban található "savak" hatására el?bb vörösréz, majd csontfehér szín?re kopott kb 1 év alatt.
- Nem az én vegyiháztartásom egyedi, mástól is hallottam már...

Ide hordtam szervizbe

Mazda Nagy Nyíregyháza

Egy rosszul visszagarasztott szélvéd? (kavicsfelver?dés miatt cserés volt) miatt beázott az autó, új szélvéd?keret kellett hozzá és egy immár alapos visszaragasztás.
Eredmény: hibátlan azóta, Számla: 0 Ft

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Polo II 1,4 - 1999 Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)