A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,4 TE sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igényes

Szöveges ítélet

Alig vártam, hogyvégre kézbe vegyem
Tulajdonképppen semmi bajom vele, nagyon szeretem és óvom.
Ami kivetnivalóm van vele kapcsolatba, az a m?anyagok kényessége. Jó min?ség?, szép, és félelmetesen össze van rakva, de karcolódásra hajlamos, ezért nagyon oda kell figyelni, f?leg a ki és beszállásnál, én ugyanis nem bírom a csíkokat.
A középs? könyöktámasz kicsit zörög rossz úton, kicsit jobban oda kellett volna er?síteni a tetejét.
Az autó komoly benyomást kelt, sportos, mégis elegáns kívül belül (nem szeretem a francia autók gyermekded bels? kialakítását). Amit nagyon szeretek benne, az az eleje, és az egész m?szerfal, f?leg este vörösen megvilágítva. Sokan kritizálják, hogy több márkától is lopott a beltér kialakításában, de szerintem ez csak az el?nyére válik.
Nagyon kényelmesek az ülések, hatalmas a hely elöl, hátul.

Az 1,4-es motor nem bivajer?s, jól jönne még egy kis nyomaték, meg lóer?, de tisztességesen mozgatja a gépet. Kicsit pörgetni kell, azt szereti, és még akkor sem nagy a motorzaj, ilyenkr rugalmassá is válik. LÉgkondi mellett egy bizonyos fordulanál olyan mintha turbó lépne be (jó, csak egy pici turbó:), meglódul a gép, nagyon élvezem.
Amúgy a kipufoóból jöv? hang meglep?en sportos:)

Sajnos a hifi nem csúcsmin?ség?. Én rögtön kicseréltettem a hangszórókat, mindjárt a négyb?l hatot csináltam, mert elöl nem volt benne magassugárzó. Most már érezhet?en jobban szól, egész élvezetes.
Nem sokat tankoltam bele, de a fogyasztás eddig nagyon jó. Városi használat melett 7,4-t mentem veel, vegyesen használva 6,2-t. Persze az én vezetési stílusom nem éppen sportos, épp csak amikor olyanom van, de a légkondi elég sokat ment mindkét alkalommal, és hát a mai üzemanyagárak mellett nem árt a takarékoskodás.

Van benne pár kedvesked? dolog is, pl: a megvilágított "indítás lyuk", a belülr?l külön felnyitható kalaptartó, a hatalmas keszty?tartó, a kétszint? csomagtartó.

Amin lehetne még javítani az a futóm? felöl érkez? hanger?sség, egy kicsivel több hangszigetelés elkelt volna. Ha már itt tartunk a futóm? nagyon jó, kifelyezetten sportos vezetésre van hangolva, nagyon élvezetes is vele menni. Ugyanakkor a budapestoi utak sajnos megdolgoztatják. Nem lenne rossz, ha lehetne változtatni a futóm? feszességén, mert a kátyukat kifelyezetten nem szereti. Na de a sportosságnak ára van....

Összeségében, leszámítva a felsorolt problémáimat nagyon szeretem, és legkozelebb is ilyet vennék, abszolút nem bántam meg a több mint 4 millás árat.

Hibalista

- Három hónap után az els? könyöktámasz fedele, ha rajta pihentetem akezem, rossz úton kicsit zörög

Ide hordtam szervizbe

D&W

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)