Hosszú távú jó kapcsolat
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem, sajna öregszik. Nem cserélném, de muszáj lesz - és valszeg Mazda jön helyette is.
Jól megy, bár nem sportautó. Végsebessége - egyszer M3-on kipróbáltuk még az elején - 183 volt. Egy autóversenyző barátom pár hónapos korában Eger-Maklár között (aki ismeri, tudja, ez egy kellemesen kanyargós szakasz) megtolta. Én kapaszkodtam, a Mazdi pörgött. Egész jól megy, mondta a haver. Többet itt nem fog menni ilyen gyorsan - hebegtem én. (110-130 között)
Fogyaszt is, 7,6-7,8 körül.
Kényelmes nekem, 178 cm vagyok, átlagos testalkatú.
A klíma kiválóan dolgozik. Egyszer kellett töltetni, akkor is csak azért, mert azt hittük, baja van, nem hűtött. Kiderült, hogy a kapcsolótáblában kiment a biztosítékja.
A hifi atom király (Bose álnéven fut, bár egyszer megnéztük: Clarion hangfalak vannak benne). Metált kifejezetten jó benne hallgatni...
Két gyerekkel már épphogy elég, viszont a házunk felújításakor elvitt sok mindent, volt hogy 300 kiló volt benne meg még ketten... innen tudom, hogy 230 cm-ig befér egy léc is...
Picit hamar odaér az elején a lökös alja a padkákhoz, ez persze nem csak ezzel a kocsival van így manapság.
Jó verda!
Hibalista
- 200000 km körül kezdődtek a dolgok, addig szinte semmi... A pesti utak kedvező hatásán kívül, mert stabi pálcát kellett cserélni kétszer már. Illetve a hátsó lámpák belső műanyag burka elolvadt, ez állítólag típushiba volt egy pár szériában, nem volt muszáj cserélni, engem zavart, cseréltem... A fényszóró izók szeretnek kiégni, egy fusizott szervíz (vmi ellenállás vagy kondenzátor cucc csökkenti a hirtelen áramot) után jó. - - 200000 után a szokásos dolgok jöttek, és az alkatrész sajna japán áron van, nem occsó. - - - Bár erre sok panasz van, nekem sokáig nem rozsdásodott, most így 370 felé már persze van rajta hiba, a hátsó szélvédő perem legalsó pontján, illetve a kisebb csontig hatoló hibákon (erősebb kavics, karc okozta fényezési hibák)
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mirai - amíg muszáj volt gari miatt. Változó tapasztalat a kiszolgálás tekintetében, általában nem rossz. Persze marha drága -márkaszervíz ugye...
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Házi mester, mindent olcsóbban és jobban. Kell egy jó (autószerelő) barát.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 360000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio 1,5 dCi | Következő autója? | 6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
