A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,6 TX Plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hosszú távú jó kapcsolat

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem, sajna öregszik. Nem cserélném, de muszáj lesz - és valszeg Mazda jön helyette is.
Jól megy, bár nem sportautó. Végsebessége - egyszer M3-on kipróbáltuk még az elején - 183 volt. Egy autóversenyző barátom pár hónapos korában Eger-Maklár között (aki ismeri, tudja, ez egy kellemesen kanyargós szakasz) megtolta. Én kapaszkodtam, a Mazdi pörgött. Egész jól megy, mondta a haver. Többet itt nem fog menni ilyen gyorsan - hebegtem én. (110-130 között)
Fogyaszt is, 7,6-7,8 körül.
Kényelmes nekem, 178 cm vagyok, átlagos testalkatú.
A klíma kiválóan dolgozik. Egyszer kellett töltetni, akkor is csak azért, mert azt hittük, baja van, nem hűtött. Kiderült, hogy a kapcsolótáblában kiment a biztosítékja.
A hifi atom király (Bose álnéven fut, bár egyszer megnéztük: Clarion hangfalak vannak benne). Metált kifejezetten jó benne hallgatni...
Két gyerekkel már épphogy elég, viszont a házunk felújításakor elvitt sok mindent, volt hogy 300 kiló volt benne meg még ketten... innen tudom, hogy 230 cm-ig befér egy léc is...
Picit hamar odaér az elején a lökös alja a padkákhoz, ez persze nem csak ezzel a kocsival van így manapság.
Jó verda!

Hibalista

- 200000 km körül kezdődtek a dolgok, addig szinte semmi... A pesti utak kedvező hatásán kívül, mert stabi pálcát kellett cserélni kétszer már. Illetve a hátsó lámpák belső műanyag burka elolvadt, ez állítólag típushiba volt egy pár szériában, nem volt muszáj cserélni, engem zavart, cseréltem... A fényszóró izók szeretnek kiégni, egy fusizott szervíz (vmi ellenállás vagy kondenzátor cucc csökkenti a hirtelen áramot) után jó. - - 200000 után a szokásos dolgok jöttek, és az alkatrész sajna japán áron van, nem occsó. - - - Bár erre sok panasz van, nekem sokáig nem rozsdásodott, most így 370 felé már persze van rajta hiba, a hátsó szélvédő perem legalsó pontján, illetve a kisebb csontig hatoló hibákon (erősebb kavics, karc okozta fényezési hibák)

Ide hordtam szervizbe

Mazda Mirai - amíg muszáj volt gari miatt. Változó tapasztalat a kiszolgálás tekintetében, általában nem rossz. Persze marha drága -márkaszervíz ugye...

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Házi mester, mindent olcsóbban és jobban. Kell egy jó (autószerelő) barát.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 360000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Clio 1,5 dCi Következő autója? 6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)