A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1.6 TE PLUS,mára már nem létező kategória 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hős

Szöveges ítélet

Még decemberben elhoztunk egy megvásárolni kívánt, ezüst színű 1.6-os dízel mazda 3-ast. Teszteltük mielőtt megvehettük, mert csak 3 hónap után lehet megvenni a tesztautókat. Azóta bebizonyosodott, hogy nem így van, de ez egy másik történet. Nagyon kényelmes, nagyon meggyőző, főleg a tigra után, ami előtte volt. Hozzáteszem, az is egy jó autó, nagyon meg lehet szeretni. Na tehát dízel mazda 3. Lámpánál legyorsultunk vele egy kb 2002-2003-as Bmw 530i-t. Nem vicc! 1-2-3-asban úgy húzott, hogy néha megijedtem. Na persze a Bmw lenyomta, de kb 3mp-ig királyok voltunk. :) Át is néztek, szemükben a kérdés, milyen motor van ebben? :) 4-5-ös sebesség már nem olyan lenyűgöző. Főleg 5-ből 4-be váltva nem akar húzni (előzés). Ne kelljen már 3-asba tenni 100-nál. Na dehát mégiscsak dízel, és 1.6. Sokáig nem volt nálunk. :( A barátnőm éppen vitte vissza, meg papírozni, mikor 130 körül megcsúszott a pályán(tél volt, jeges út). Belement egy másik autóba, aztán egy pár facölöpnek, végül egy töltés állította meg. Aztán kiszállt, és megkérdezte a másik autó utasait, hogy jól vannak-e? :) Szerencsére az ijedtségen ,és a rossz emlékeken kívül, senkinek nem lett baja. :) Ha valaki látja az autót, nem hiszi el ,hogy 50-nél többel ment, mikor ütközött. Az eleje és az oldala kapott ugyan, de ha a futómű nem csavarodik meg egy kicsit, nem lesz totálkáros. Egy suzuki 30 al ütközik nagyobb baja lesz. Bocs. :) Ezek után nem csoda, hogy maradtunk a mazdánál ugye? Nekünk bizonyított. Láttuk milyen mikor meg kell védenie. Feláldozza az életét ez a kis autó, de akkor is megvédi az utasait, csak hát nagyon lehet sajnálni. :( Nem tudom, egy mercedes , vagy egy bmw mit tett volna ebben a helyzetben,de kell ennél több? Ez egy biztonságos autó,annyira amennyire csak lehet. :) Most egy fekete 1.6-os benzines tx van. Arról is megírom az ítéletem, de semmi rosszat.

Hibalista

- Sajnos elment az örök Mazdi mezőkre :(

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Tigra Következő autója? Mazda,állat motorral.Az mps-ek újabb típusa. :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)