Hirosima nem csak az atomtámadásáról híres....
Szöveges ítélet
Sokat töprengetem milyen autót vegyek,tetszett a BMW1-es kipróbáltam diesel vátozatban nem voltam elájulva....
Erre vettem egy Mazda 3-t diesel -t GT felszereltségben.
A BMV kuplungja iszonyatos kemény,szerintem egy női vezetőnek kíszenvedés lehet,a váltója meg se közelítette a Mazda szinvonalát reccsenés nélkül nem tudtam másodikba tenni.
A Mazdámmal élmény váltani hozzá képest.
A futóműről nem beszélve a BMV futóműve csak jó utakra való,túl keményre hangolták,rossz úton szétrázza az embert.
A németek nem a Magyarországi útviszonyokra tervezték az autót.
Viszont a Mazda nagyon eltalálta a 3-as futóművét,rossz úton sem ráz,viszont nagy sebességnél és kanyarban is tökéletesen viselkedik.Az ülése nagyon kényelmes,nincs túl kagylósítva,de azért tart a kanyarokban is.A kormánya multifunkciós bőr kormány nagyon jó fogású (sok némert autó megirigyelhetné).A felszereltséget összehasonlítva rengeteg különbség van.
A BMV 1-es 7milliós alapára nem tartalmazta a cd rádiót,klímát(még a manuálisat sem),bőr váltót ,kormányt,könnyűfém felnit xenon lámpát és még sorolhatnám ami a Mazda3-bam benne van.Kiszámoltam 1,5 milliót kellene hozzá tennem a BMV-hez ,hogy elérje a Mazdám felszereltségét.Bár az én Mazdám sem volt olcsó a maga 5.5 milliójával...de még sem 8.5..(ha felöltöztetem)
A BMV motorja persze csak jobban megy eleve 163 le,de ott is érezhető a turbólyuk,nem csak a Mazdában.Egyébként a Mazda peugeot dieselje csendesebb mint a BMV-é.
Én tetettem bele egy kis chip tuningot (100 ezerért)így lényegesen élvezhetőbb lett a kis 3-as.
200 lett a végsebessége,de a 170-180-at utazóban tudja,és akkor is csendes..
Fogyasztásával meg vagyok elégedve 5.5 nyáron télen 6 liter átlagosan.
De én elég tempósan járok...
Összességében nagyon meg vagyok elégedve a Mazdámmal már 63 ezer km-t tettem meg vele de még meghibásodás nem fordult elő.Nem kopog ,nem zörög benne semmi,minőségileg lett összerakva.
Én Márkaszervízbe nem hordtam,saját ismerős szerelőm végezte el a 20 ezrenkénti kötelező szervízt,ő is bepecsételt a szervízkönyvbe ,bár így a gyári garanciát elvesztettem ami 100 ezer km -ig jár.Úgy voltam vele egy Mazdának nem szabad elromlania az idő egyenlőre engem igazolt.(most 63 ezer van benne)Kíváncsi vagyok a fékbetétek meddig bírják idáig még azt sem kellett cserélni.
Ha én vittem az olajat,olajszűrőt,levegőszűrőt 3ezer ft munkadíjból megúsztam a 20 ezres szervízt.
Azt kívánom soha rosszabb autóm ne legyem,most 2 éves,de még sokáig meg szeretném tartani.
Mindenkinek csak ajánlani tudom,ha Mazda mellett döntenek nem fogják megbánni.
Egy Gyöngyösi Mazda tulajdonos
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelőmhöz hordtam(ismerős) nem Márkaszervízbe.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 63000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Gof Gt tdi | Következő autója? | egyenlőre nem akarom lecserélni |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
