Elmúló érzéki kisértés
Szöveges ítélet
2006 01.:
Nos, komoly hezitálás el?zte meg a vásárlást. A Focus állandóan rossz volt, vitte a pénzt , nem volt megbízható. (Használtan vettem Dankainál, kés?bb kiderült, hogy karambolos volt régen, jól átvágtak)
Emellett döbbenetesen unalmas is volt, nem dobogtatta meg a szívemet egyszer sem.
Összeállt tehát a kívánságlista, legyen izgató, megbízható, megfizethet?. Eredmény Mazda. Kb 1 hónapos vacilálás következett, hogy milyen hatost vegyek. Aztán egy szalonban beültünk egy hármasba a feleségemmel, és el is döntöttük, hogy ez a mi kocsink. Megrendeltük feketében és két hónap múlva megkaptuk. Azóta imádjuk. Meglep? volt,. hogy az els? hónapban késett(!!!) a digitális óra. A szervíz, illetve a Mazda Hungária nem hitte, be kellett volna adni egy hétévgére a kocsit, de nem adtuk. Utaná még meglep?bb módon magától(!?) pontossá vált. Mostanra jól bejárattuk, nem egy rakéta, de megfelel az igényeinknek.
Minden alkalmommal öröm beleülni, este pedig gyönyör?ek a szinei. Nem bántuk meg!
2007.08.
2 év múlva már nem vagyunk ennyiri pozitívak.
Az 1.4 -es motor nagyon lassú, (indulás, gyorsulás, előzés stb).
A gyakorlat bebizonyította, hogy nekünk nagyobb csomagterű autó kell.
Kifejezetten drága a fenntartása, a teljesítményhez képest nagyon sokat fogyaszt, a szervízköltségei irreálisan drágák.
2008.07.31
eltelt egy év, tovább folytatódott a szervízbe járás. A fő téma a kuplung volt két felvonásban. Először a kicseréltek a teljes kuplungot garanciában, néhány hete pedig a munka hengert, gyári visszahívásra. (most tényleg jobban húz) A két kulcsból az egyik nem működik, harmadszor hangolják őket össze, 1 nap múlva megint nem nyit/zár. A vezető ülés nyikorog menet közben, jobbra húzott, futóművet be kellett állítani, 10 000 km-ként megeszik 1 liter olajat, a szervíz szerint ez oké, szerintem pedig nem
Hibalista
- 1. vezető ülés szétesett alattam, csere
- 2. digitális óra késett, először nem hitték, majd a Mazda Hungária nem volt hajlandó javítani. Később jött egy telefon, hogy világszerte előjött ebben a szériában ez a hiba, csere (az egész rádió, CD blokk)
- 3. autópályán 140 mellett kigyulladt a féklámpa a műszerfalon, megállás, eltűnt a fékolaj (!!!!!!!!!!!), benzinkútig 60 -val, fékolaj be, szervíz, OK: szériahiba, valamilyen alkatrész csere (kösz)
Ide hordtam szervizbe
M3
kisebb koccanás után lökhárító, és abalakmosó folyadék tartály csere. Hogy hogy nem az új ablak mosó tartály 2 hét után csepegni, majd folyni kezdett. Lehet, hogy nem cserélték, csak ragasztották? Vagy a gyári Mazda tartály eleve repedt volt? Tessék választani, ki mire tippel.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | VW, Ford |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
