A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1.4TE 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Elmúló érzéki kisértés

Szöveges ítélet

2006 01.:
Nos, komoly hezitálás el?zte meg a vásárlást. A Focus állandóan rossz volt, vitte a pénzt , nem volt megbízható. (Használtan vettem Dankainál, kés?bb kiderült, hogy karambolos volt régen, jól átvágtak)
Emellett döbbenetesen unalmas is volt, nem dobogtatta meg a szívemet egyszer sem.
Összeállt tehát a kívánságlista, legyen izgató, megbízható, megfizethet?. Eredmény Mazda. Kb 1 hónapos vacilálás következett, hogy milyen hatost vegyek. Aztán egy szalonban beültünk egy hármasba a feleségemmel, és el is döntöttük, hogy ez a mi kocsink. Megrendeltük feketében és két hónap múlva megkaptuk. Azóta imádjuk. Meglep? volt,. hogy az els? hónapban késett(!!!) a digitális óra. A szervíz, illetve a Mazda Hungária nem hitte, be kellett volna adni egy hétévgére a kocsit, de nem adtuk. Utaná még meglep?bb módon magától(!?) pontossá vált. Mostanra jól bejárattuk, nem egy rakéta, de megfelel az igényeinknek.
Minden alkalmommal öröm beleülni, este pedig gyönyör?ek a szinei. Nem bántuk meg!
2007.08.
2 év múlva már nem vagyunk ennyiri pozitívak.
Az 1.4 -es motor nagyon lassú, (indulás, gyorsulás, előzés stb).
A gyakorlat bebizonyította, hogy nekünk nagyobb csomagterű autó kell.
Kifejezetten drága a fenntartása, a teljesítményhez képest nagyon sokat fogyaszt, a szervízköltségei irreálisan drágák.
2008.07.31
eltelt egy év, tovább folytatódott a szervízbe járás. A fő téma a kuplung volt két felvonásban. Először a kicseréltek a teljes kuplungot garanciában, néhány hete pedig a munka hengert, gyári visszahívásra. (most tényleg jobban húz) A két kulcsból az egyik nem működik, harmadszor hangolják őket össze, 1 nap múlva megint nem nyit/zár. A vezető ülés nyikorog menet közben, jobbra húzott, futóművet be kellett állítani, 10 000 km-ként megeszik 1 liter olajat, a szervíz szerint ez oké, szerintem pedig nem

Hibalista

- 1. vezető ülés szétesett alattam, csere
- 2. digitális óra késett, először nem hitték, majd a Mazda Hungária nem volt hajlandó javítani. Később jött egy telefon, hogy világszerte előjött ebben a szériában ez a hiba, csere (az egész rádió, CD blokk)
- 3. autópályán 140 mellett kigyulladt a féklámpa a műszerfalon, megállás, eltűnt a fékolaj (!!!!!!!!!!!), benzinkútig 60 -val, fékolaj be, szervíz, OK: szériahiba, valamilyen alkatrész csere (kösz)

Ide hordtam szervizbe

M3

kisebb koccanás után lökhárító, és abalakmosó folyadék tartály csere. Hogy hogy nem az új ablak mosó tartály 2 hét után csepegni, majd folyni kezdett. Lehet, hogy nem cserélték, csak ragasztották? Vagy a gyári Mazda tartály eleve repedt volt? Tessék választani, ki mire tippel.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Focus Következő autója? VW, Ford
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)