A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1.6TE sedan 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Doromboló vadmacska 2

Szöveges ítélet

Életem első új autója egy (piros) mazda 3 sedan volt. Imádtam, rövid élete alatt meghatározó élményeim részese volt. "Doromboló vadmacska" címszóval adtam róla rövid jellemzést 1 éves korában. Abban azt írtam, hogy sokáig meg szeretném tartani. Sajnos ez nem sikerült. 1,5 évesen, 32000 megtett km-nél egy kamion hátulról szinte fékezés nélkül belémrongyolt, és 4 autót összetolva (én álltam leghátul) szó szerint eltüntette az autóm hátulját. Nekem szerencsére nem lett semmi bajom, de az autót a vétkes sofőr biztosítója csuklás nélkül totálkárosnak minősítette.
Közben ez az autó a saját kerekein vitt haza engem a baleset helyszínéről! Mikor az intézkedést befejező rendőrnek megemlítettem, hogy én elmennék, kerek szemekkel megkérdezte, hogy ugyan hogyan?
Mondtam az autóval. "Úgy érzem járóképes." Erre megmosolygott. Közölte, hogy ha a futómű rendben is van, a lámpáknak (a hátsóknak is!) működniük kell(ene) De mikor saját szemével látta, hogy majd a hátsó ülés vonalába benyomódott lámpasor izzói egytől egyig (!!) működnek, hitetlenkedve jó utat kívánva elengedett...

Ezek után senkinek a környezetemben nem okozott meglepetést az, hogy a következő autóm ismét egy mazda3 1.6 sedan lett. Dögös piros helyett elegáns titánszürke színben ezúttal . Talán ezért is lehetett, hogy eleinte az előző után kicsit "szürkének" találtam. :) Érzetre nem ment olyan jól, mint hősi halált halt elődje, de az első pár ezer km után ő is beleerősített szépen, és érzelmileg is teljes értékű utódjává vált elődjének.

Az autóról: Most 68000km van benne. Először is: A hibalista rövidségénél csak jelentéktelensége szembetűnőbb. :)
Imádja az országutat, az autópályát, a hegyi utakat, de hősiesen végigvitt Székelyföldön az utolsó falu utolsó útjain is. Az iszonyatos kátyúk nyomán odakint az ülésem már kevésbé rossz utakon hangosan jajgatni kezdett. Azonban hazaérve a rettenetes nyekergés szépen magától meggyógyult. Azóta ismét nyugodt barátságos csend honol az utastérben. Az utastér ergonómiája számomra tökéletes. Kicsit sok a fekete belül, de a gyönyörű belső fények feledtetik azt is.
Szereti, ha kihasználom az adottságait. Hosszú útról hazatérve úgy érzem a gyári 105 lóerő mellé még plusz 5-10-et szed elő valahonnan.
A formája még mindig friss, számomra üde most is.
Azt gondolom nagyon jól választottam autót.
Először, és másodszorra ugyanúgy!

2012. 11. hó: Az autóban már 110.000km van. ...és folyamatosan növekszik. :)
Azóta megjártuk vele Svájcot, Olaszországot és hogy igazán jó legyen, Isztambulban is voltunk együtt.

A motor, a dinamika semmit nem változott. Megbízhatóan hozza amit új korában. Mindezidáig egyetlen egyszer sem állt még meg hiba miatt, sőt még csak meg sem ijesztett ilyesmivel!
Pár dolgot azért javítani kellett rajta azóta. A szokásos szennyeződő és kopóalkatrészeken túl (olaj, olajszűrő, levegő és pollenszűrő, fékbetét, tompított izzók) komolyabb kiadást egy kuplungtárcsa csere jelentett 75ezernél.
Kopás miatt volt rá szükség. Ezen kívül gondom akadt a csomagtér és a hátsó tompított világítással, az elektromos vezeték a csomagtérajtó nyitásánál elfáradt és eltörött. kétszer is.
Gondom volt a belső levegő keringetéssel. Az indítást követően a szellőzés percekig nem indult még el. A hibát egy relé meghibásodása okozta amit 500Ft-ért sikerült kicserélni.

A fényezés nem fakul. A belső kárpit nem kopik. A futómű hibátlan, a motor kiváló formáját hozza (semmi olajfogyás még mindig) Az autó 7 éves, ugyanúgy imádom mint újkorában. Még mindig nem kívánok másik autót venni.

Hibalista

- 1. bal hátsó ablakemelőmotor - már átvételnél sem működött jól - garanciában cserélték - 2. csomagtérvilágító lámpa foglalata - garanciában javították - kb ennyi :))

Ide hordtam szervizbe

Mazda Auto Focus

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Mazda Sy-Ta Miskolc

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1.6TE Következő autója? nem eladó
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)