Családtag lett a "Tömzsi"
Szöveges ítélet
Szeretem na. Nagyon hiányzik a hatodik sebesség. Az 1982-es Mitsubischi Lancerem 140-nél 4000-et pörög, (450 000 km van benne) a Mazda 3 140-nél 4300-at. Ma már a fogyasztás is nagyon szempont, ezért az átlagos 8 liter elég magasnak mondható. Szerintem egy meglehetősen elavult motor került egy kifejezetten szép autóba.
Kellemes az összes berendezés működése. A klima rendben van, bár a nyári kánikulát már Ő sem szerette, de dolgozott becsülettel. A futóműve csodás. A kocsiban ülve azért lehetne csendesebb is. Elég nagy a zaj.
De én szeretem, öröm vele járni sokszor biztos többen vagyunk ezzel: "Csak úgy".
Hibalista
- A futásteljesítményhez képest a meghibásodás = 0. Csak az izzó égett ki. Nem könnyű kicserélni, A japcsiknak pici a kezük, az odafér, nekem szenvedést és néhány horzsolást eredményezett. Csak szélvédőmosó utántöltése miatt kellett kinyitni a motorháztetőt egyébként. :)
Ide hordtam szervizbe
AUTO-MIRAI. Nem túl rossz, de nagyon drága. a 20000-es szervíznél elvitték a kocsit, majd visszahozták pár óra mulva, de kicsengettem 32000 forintot. Az más kérdés, hogy a számla nem tartalmazta az alkatrészeket, hanem csak "20000-es szervíz" tétel volt rajta... A 40000-esnél megkérdeztem, 82000 forintra taksálták a költségeket. Megkérdeztem a szlovák szervízt is(Márkaszervíz volt!) ott 168 EUR volt az ára. (46000 Ft) Ez azért hatalmas különbség. Odavittem, kapam kávét, magyarul beszéltek, minden rendben lezajlott. MAZDA MOTOR Hungary ezt miért nem ellenőrzi? A 60000-esre lehet, hogy jelzálog kölcsönt kell felvennem a lakásra, vagy megint megyek Szlovákiába.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 49000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lancer | Következő autója? | Mitsu, vagy Mazda |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
