A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1,4 TE Sport  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első (igazi) autóm

Szöveges ítélet

Évek óta kerestem autót, először SX4, aztán amikor éppen már-már egy C4-es mellett döntöttem, megláttam a Mazdát. Eszméletlen tetszetős kívülről, belül nagyon kényelmes, minden kézre esik. Az 1.4-es motor kicsit gyenge a Mazda híréhez. Azt gondoltam eddig, ezek csak nagyon jól gyorsuló sportkocsikat gyártanak. De tudtam mit veszek, hiszen kipróbáltam. Tehát piros lámpánál előbb-utóbb elmegy mellettünk valaki (bár nálam ez elég ritka) de a nagy emelkedőkön jól tartja a sebességet. 120-nál csak kicsit erős szél és gördülési zaj hallatszik. Autópályán könnyen lehet vele menni 140-150-es tempót. Sík terepen, autópályán 170-et tudtam kihozni belőle. Azt a kompromisszumot viszont vállalni kell, hogy húzósabb előzéskor le kell kapcsolni a klímát. Annyira halk a hangja a dízel után, hogy a második napon lemeszeltek a rendőrök, mivel akaratlanul kicsit gyorsan mentem... Ami kevésbé tetszik: sok a holt tér: ez igaz az A és C oszlopra, de könnyen megszokható; mankókerék van, nincs hozzá alapban ködfényszóró és alufelni. De vezetni nagyon jó, kanyarokban nem kell parázni, fordul józan észnél nagyobb sebességgel is, hegyi úton isteni menni vele, főleg nyáron, lehúzott ablakkal. A belső tér nagyon nagy elöl és hátul is. A párát pillanatok alatt lefújja a szélvédőről (nekem új élmény). Az ötödik ülés kényelmetlen (ha babaülés bent van, gond lehet hosszú úton). A csomagtartó nehezen pakolható, bár viszonylag nagy, normálisan nem lehet megrakni. Egy babakocsi keresztben nagy nehezen, de befér. Jó viszont az elöl-hátul meglévő karfa. Vékony a festékréteg az autón, a karcok hamar meglátszanak, pedig mindig kézi mosóba viszem és dupla parkolóhelyet fogyasztok messze a bejárattól. Egyetlen konstrukciós hibája, hogy leengedett első ablaknál nem szabad a szélvédőt mosni, mert bejön rajta a mosófolyadék. Érdemes a CE helyett a TE felszereltséget választani. Nagyon meg lehet szeretni!

Hibalista

- még semmi, hátsó ablaktörlőt egyszer ellopták... Viszont az évenként esedékes szervizköltségek viszonylag magasak.

Ide hordtam szervizbe

Mazda M3 - egyszer benne hagytak egy rongyot a motortérben, később vettem észre, jeleztem nekik, mire kb 3-4 nap múlva hívott a szerelő, minden rendben van-e a kocsival.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fusion Következő autója? Mazda, esetleg Subaru (?)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)