Attól jó, hogy jónak készült - nem státuszszimbólumnak
Szöveges ítélet
Kompakt egyterűeket néztem, szerettem volna magasabb autót. Feltétel volt, hogy belül tudjak biciklit szállítani. Ford Focus kombi és Cmax, Honda FRV, Opel Astra Caravan - mindegyiket el tudtam volna képzelni.
A Mazda 3-ban volt valami, ami miatt nem akartam többé egyterűt. Belül kezdetben keménynek hatottak a műanyagok, de később ez az egyik kedvencem. Kívülről a GT hűtőrács-pótlék tette igazivá.
A Mazda Europe Service 10 éves assistance szolgáltatása győzött meg: ez kell nekem. Nem pucc - de igényes, nem olcsó - de kivételesen megbízható, magasabb alapár - de magasabb felszereltség, nem olasz - de kedves forma. A zoom-zoom autók közül külsőre ezt találták el eddig a legjobban. Tényleg jó vezetni -nem üres marketing. A próbaút lényeges volt, a kereskedő nem hiába ajánlotta azonnal. Ha nem vagy gépies ember, akkor megérzed, hogy ez egy emberiesre gyártott gép.
Hibalista
- Semmi
-
Ide hordtam szervizbe
Auto DW
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Stilo | Következő autója? | Mazda, Honda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
