A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 3 (2003-2008)

3 1.6 TE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alapjaiban egy jó autó

Szöveges ítélet

Mazda3 1.6 benzin 2004-es évjárat. 13 évesen, 161 ezer kilométerrel vásároltam. Az eredetileg a kocsira szánt összeget 20%-al megemelve is csak egy viszonylag lepusztult példányt tudtam venni a kínálat aljáról. Ami szemmel látható volt, az a már jelen lévő rozsda, de ennek ellenére akarta a család ezt az autót. Gondoltam majd javíttatjuk és megfogjuk a terjedését. Utólag tudom, ez nem ilyen egyszerű... Mindenki igen gondolja meg, mielőtt ilyet vesz. Aztán a másik, hogy a nepper is átvert kissé, időnként rossz volt a klíma, amit elhallgatott, valamint a hűtőventilátor a világításra volt kötve!!!!!, hogy működjön, mert a saját érzékelője el volt rohadva. Ezt is elfelejtette említeni. Én sajnos ezt sem vettem észre, már tudom, hogy laikusoknak nem hülyeség a vásárlás előtti átvizsgáltatás egy kisebb értékű autónál sem.
Na mindegy, ezekkel együtt megvettem, megcsináltattam a fentieket is és másokat is, így már van egy egész jó autóm.
Az autóról:
Szokták mondani, a külső megítélése szubjektív, szerintem a 2000-es évek első felében gyártott autók között kimondottan tetszetős. A külsőről még annyit, hogy a fényezés lehelet vékony, a szél is kárt tud tenni benne. A beltér jó minőségben van összerakva, az anyagok minősége átlagos, sok a kemény, kopogós műanyag, viszont nagyon tartós a beltér, az öregedés nem nagyon látszik. Tetszetősek a csőműszerek, a középkonzol narancsos megvilágítása ízlés kérdése. A gyári alap rádió hangminősége gyenge, a kárpitok viszont szépek és viszonylag könnyen tisztán tarthatók. A motor ereje még éppen elegendő, a gázreakciója jó, viszont az ötfokozatú váltó miatt autópálya tempónál már nagyon hangos. Mellette szól, hogy megfelelő karbantartás mellett probléma mentesen üzemel, olajat egyáltalán nem fogyaszt. A futómű viszonylag keményre hangolt, nagyon stabil, jól kormányozható az autó, viszont a hangolása nem mindig előny a parádés magyar utakon.
Hát nem is tudom... A kínálat aljáról vettem, a vételár kb. 50%-át még ráköltöttem, talán megérte.

Hibalista

- Sok mindent cseréltek, javítottak. A vásárlást követően hűtőventilátor csere (mivel nem működött), stabpálcák cseréje, jobb oldali első kerékcsapágy, kormány gömbfej,hátsó lengéscsillapítók cseréje. A klíma sem ment általában, ennek javításához csak egy relé cseréje volt szükséges. Pár hónap múlva javíttattam a kerékjárati íveket, valamint kapott üreg és alvázvédelmet. Egy év használat után cseréltük a gyertyákat, kapott új féktárcsákat hátra, valamint betéteket. - Közben javítani kellett a motortérben található "L" alakú szervócsövet, mivel elrozsdásodott és engedte az olajat, valamint a bal hátsó fékcső adta meg magát és cserélni kellett, viszont akkor már a folyadékot is. Mivel úgy döntöttünk, hogy a hellyel-közzel rendbe rakott autót nem adjuk el (költöttünk rá eleget), kilakatoltattam a küszöböket és a hátfalat is és részben fényeztettem a karosszériát. Most egyben van a gép, de nem volt olcsó ide eljutni. - Ja, mindezek mellett természetesen évente cseréltem olajat, szűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt.

Ide hordtam szervizbe

Márkafüggetlen szervíz - vásárlás után vittem ide a kocsit. Több mindent cseréltek, a klíma viszont megoldhatatlan feladatot jelentett a számukra, pedig a fél autót elbontották. Fórumokon kaptam segítséget és végül egy relét cseréltem. A legnagyobb gond viszont a következő volt velük kapcsolatban: kértem Őket, hogy az általam vitt alkatrészeket építsék be, illetve cseréljék (Mazda Original Oil Ultra 5w30, illetve Mann Filter szűrők), mire közölték, hogy ez esetben dupla óradíjjal számolnak. Kifizettem. Az viszont mellbevágó volt, hogy mikor egy év múlva saját magam cseréltem a szűrőket, egy kb. 5-6 éves, rommá száradt ismeretlen márkájú pollenszűrőt találtam beépítve.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Márkafüggetlen szervíz - 2. A lakatosmunkákat, festéseket,gyertya és fékcseréket végezték. A munka jó minőségű, az ár elfogadható.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 161300
Megbízhatóság (7) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Megane Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 3 2003 (2003)

További ítéletek (115 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)