Japán csoda
Szöveges ítélet
Egy igazi kis Japán csoda gép! Nagyon ritkán van vele gond de ha van az sok. Maga kis 75Le nem sok de ha oda lép neki az ember akkor tud menni. Az autó 2008-ban vettem egy fiatal sráctól aki nagyon jól karban tartotta Debreceni Mazda szervizbe horda. Amikor én át vettem tőle kocsi nagyon meg voltam elégedve hogy 21-éves kocsi hogy lehet ilyen szét állapotban gyári fényezéssel ritkán lehet látni ilyen idős autót. A motorja egy 1.5 karbis vezérmű láncos motor. Ez azt teszi ha karban van tartva nem lehet ki nyírni Sajnos az idők során sokat kapott és elég le lakottnak néz ki. DE! Úton van hogy újra fiatalnak nézzen ki! Igaz már nem annyira gyári állapotba mint amikor én meg vettem mert azóta elég sok mindet cseréltem ki rajta ami igaz hogy gyári és típus azonos. Alkatrész elég nehéz találni hozzá de nem lehetetlen. Fogyasztásra nem lehet panaszom városba ha jó lehet menni 6L autó pályán 130km/h 7,5-8L el lehet járni. De amit egyszer mértem fogyasztás vele az még 2008-ban 13' felnivel 100km 6.8L volt.
Ami viszont sokat kell rá költeni az a kaszni mivel idős így elég sok helyen el kezd korrodálni ilyen a.: Kerék járati ívek küszöb.
Aki egy jó kocsi akar venni alacsony fent tartással és fogyasztással ajánlom.
Amit idáig cseréltem rajta hogy nekem tetsszen: Első hátsó lökhárító, kormány, 14' felnik, fűthető gyári sport ülés, digitális műszerfal, hátul dobféket tárcsára cseréltem, szúró fény a hűtő rácsba elektromos fűtés vezérlés a bowdenes helyet.
Hibalista
- Kilométer óra spirál - Lengéscsillapítók - Hűtő - Hátsó fékek - Karosszéria - -
Ide hordtam szervizbe
Bús Autó Javító Műhely Pomáz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 323 1.5 LX | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
