Agresszív idegbeteg
Szöveges ítélet
Id?sebb úrtól sikerült vennem sajnos elég lelakott állapotban.
Belseje és a karosszériája felújításra szorult, viszont a lényeg a motorja nagyon megkímélt állapotban van.150 LE 1598 ccm Három éve hajtom ráadásul nem kímélve és a motor vagy a turbo nyomát sem mutatja hibának vagy kopásnak.Valamikor a turboja fel volt újítva mert rajta van a dunakeszi turbojavító táblája.Fogysztása átlagosan használva városban 10 liter alatt marad ha taposom és s?r?n leforgatom 7000-ig akkor kb11-12 között van, országúton 100-120 között 8 liter.A gyorsulásnak 200-nál vége szakad de lassan eléri 215-220-at.Ha valki szereti a sebességet és egyszer beleül egy benzines turbomotoros autóba nehezen száll ki bel?le csak er?sen pénztárca függ? dolog.Ez egy olcso megoldás én 400000 forintért vettem és élvezhet? autó.
Kívülröl semmi nem látszik rajta egy egyszer? 16 éves auto és ez a pálne benne mert lenézik.Nemrég összeakadtam egy bmw 120d-vel dunakeszinél a lámpátol gyorsultunk 0-ról 190-re és lemaradt(biztos idegesít? lehetett egy 6.5 M autóval 7.9 et gyorsul 100-ra).Most már csak kéne egy nagyobb intercooler egy lefújó szelep,turbonyomás emelés és kész.
Egy baja van hogy ez csak két kerék hajtású és 1-2-be elforognak a kerekei.Volt egy bmw325i (e36)-ösöm de ez a mazda könnyen körbe autózza, egyszóval nagy meglepetést lehet vele okozni.(0-100 km/h 7.8s 0-160 km/h 16s!)
Hibalista
- Turbo vízh?téséhez vezet? csövek lyukadása, lengéscsillapítók cseréje,kipufogó rendszer csere
Ide hordtam szervizbe
Saját kez?leg csinálom(szakma)
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 325i(e36) | Következő autója? | Subaru impreza wrx |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
