Zöld ráró
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem, mert mindig minden id?ben indul és az olajon gyertyákon kívül sokmindennel nem kell foglalkozni.
A motor nagyon jó benne, rendes olajcserékkel a világ végére elmegy. Fogyasztása sajnos nem éppen ideális, mert a kéttorkú karburátor f?leg tempós közlekedéssel igen nyeli a berzint. A kaszni már rohad rendesen, de heggeszteni mindig lehet. A hátsó ajtó rohadása tipikus betegsége.
Pörgetve igen dinamikusan lehet vele közlekedni, persze korlátokkal. Csodákat nem lehet várni 60LE-t?l, de mivel jó az áttétele a váltónak, jól lehet vele haladni.
A futóm? is az egyik gyenge pontja, de teleszkópcserékkel és rugócserékkel meg lehet oldani a dolgot.
Bontókból egész olcsón lehet szerezni alkatrészeket.
A kipufogó is rohadásra hajlamos, mostanában inkább egy szitához hasonlít mint kipufugóhoz. Egy kis heggesztés ezzel is csodákat tud m?velni.
Igen halk járgány 110-ig a felett inkább Ladához hasonlít.
Egyébként szerintem a Lada Szamara nagyon hasonlít egy kicsit rá feelingben, másban nem.
Bármikor el merek vel indulni akár 500km-re, bár akkor már marha kényelmetlenek az ülések, amiknek bár oldaltartása nincs de kényelmesek rövidebb távokon.
Fele annyit szerelgetem mint a barátom a Opi Kadettjét, persze ez nincs annyira egyben mert az több ideig állt garázsban, de megbízhatóságban szerintem felülmúlja azt.
Szerelhet?sége könny?, mert mindent el lehet érni olyan nagy hely van a motortérben.
A m?szerfal egyszer? mint a satu, de mindent meg lehet találni rajta egyb?l, ja és kicsit régies hangulata van, de nekem bejön.
Egy szónak is száz a vége egy nagyon megbízható autó kevés pénzért,de nagyon nézd meg milyíen állapotút veszel mert sokat lehet rá költeni.
Hibalista
- Hátsó ajtó rohadt el, szétesett így vettem használtat. 15000HUF+festés
- Futóm? elég gagyi. A hátsó torony beszakadt, a kanyarstabilizátor már hiányzik.
- Kiheggesztettem, mert szétohadt az alja 70000HUF
- Hátsó jobb komplett lámpa bontóban 3000HUF
- Gyertyák minden évben 2-szer kell cserélni mert nem szereti a rosszakat.
-
Ide hordtam szervizbe
Farkas Attila Gy?r
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 6 vagy Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
