A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323 Ii (1980-1989)

323 Ii 1.3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zöld ráró

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem, mert mindig minden id?ben indul és az olajon gyertyákon kívül sokmindennel nem kell foglalkozni.
A motor nagyon jó benne, rendes olajcserékkel a világ végére elmegy. Fogyasztása sajnos nem éppen ideális, mert a kéttorkú karburátor f?leg tempós közlekedéssel igen nyeli a berzint. A kaszni már rohad rendesen, de heggeszteni mindig lehet. A hátsó ajtó rohadása tipikus betegsége.
Pörgetve igen dinamikusan lehet vele közlekedni, persze korlátokkal. Csodákat nem lehet várni 60LE-t?l, de mivel jó az áttétele a váltónak, jól lehet vele haladni.
A futóm? is az egyik gyenge pontja, de teleszkópcserékkel és rugócserékkel meg lehet oldani a dolgot.
Bontókból egész olcsón lehet szerezni alkatrészeket.
A kipufogó is rohadásra hajlamos, mostanában inkább egy szitához hasonlít mint kipufugóhoz. Egy kis heggesztés ezzel is csodákat tud m?velni.
Igen halk járgány 110-ig a felett inkább Ladához hasonlít.
Egyébként szerintem a Lada Szamara nagyon hasonlít egy kicsit rá feelingben, másban nem.
Bármikor el merek vel indulni akár 500km-re, bár akkor már marha kényelmetlenek az ülések, amiknek bár oldaltartása nincs de kényelmesek rövidebb távokon.
Fele annyit szerelgetem mint a barátom a Opi Kadettjét, persze ez nincs annyira egyben mert az több ideig állt garázsban, de megbízhatóságban szerintem felülmúlja azt.
Szerelhet?sége könny?, mert mindent el lehet érni olyan nagy hely van a motortérben.
A m?szerfal egyszer? mint a satu, de mindent meg lehet találni rajta egyb?l, ja és kicsit régies hangulata van, de nekem bejön.
Egy szónak is száz a vége egy nagyon megbízható autó kevés pénzért,de nagyon nézd meg milyíen állapotút veszel mert sokat lehet rá költeni.

Hibalista

- Hátsó ajtó rohadt el, szétesett így vettem használtat. 15000HUF+festés
- Futóm? elég gagyi. A hátsó torony beszakadt, a kanyarstabilizátor már hiányzik.
- Kiheggesztettem, mert szétohadt az alja 70000HUF
- Hátsó jobb komplett lámpa bontóban 3000HUF
- Gyertyák minden évben 2-szer kell cserélni mert nem szereti a rosszakat.
-

Ide hordtam szervizbe

Farkas Attila Gy?r

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1984
Kényelem (4) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 6 vagy Skoda Octavia
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323 Ii 1980

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)