A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323 Ii (1980-1989)

323 Ii 323 1.5GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rizskályhába oltott rakéta

Szöveges ítélet

Tojáslámpás bogaramat cseréltem erre a sárgára mázolt! darabra, némi készpénz kiséretében. Hát nagyon ment a bogár után, az biztos. Kellett két hét mire kiismertem rendesen, és onnan kezdve nyélgázon száguldottam végig üzletköt?ként a Dél-Dunántúlt. Nagyon stabil, könnyen kezelhet? autó, és kényelmes. Minden elektromos volt benne, plusz állitható magasságú ülés és deréktámasz. Fenomenálisan gyorsult a kétkarbis egyötös motorral, pedig 90 lóer? sem szorult belé. Hát sokan és soxor néztek bután a sof?rök egy lámpától-lámpáig gyorsulásban, hogy a Merci meg Audi, vagy éppen BMW miért maradt le. A végsebességét nem volt alkalmam kipróbálni, mert óra szerint 195-nél már nagyon libegett az úton, muszáj volt elvenni a gázt, de még érezhet?en gyorsult. A fogyasztása baráti, városban kb 7-7,5 liter, országúton 5,5-7 liter tempótól függ?en. A 7-et stabil 150-160-nál ette meg. Aztán mikor elfáradt a karosszéria- amit azért az el?z? tulaj gondosan foltozgatott villanyhegeszt?ve- vettem egy komplett másik autót, és átraktam bele a motort. Az tolótet?s volt, de csak 1,3-as. Balga módon a váltót nem rakta át a szerel?, igy a vége 150-lett, és a fogyasztás is megugrott 8-ra országúton 120-nál. Amúgy soha nem hagyott cserben, tette a dolgát, mert ez egy megbizható japán autó!

Hibalista

- Szervizen kivül csak egy bal hátsó defekt

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1983
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Bogár 1200 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323 Ii 1980

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)