Rizskályhába oltott rakéta
Szöveges ítélet
Tojáslámpás bogaramat cseréltem erre a sárgára mázolt! darabra, némi készpénz kiséretében. Hát nagyon ment a bogár után, az biztos. Kellett két hét mire kiismertem rendesen, és onnan kezdve nyélgázon száguldottam végig üzletköt?ként a Dél-Dunántúlt. Nagyon stabil, könnyen kezelhet? autó, és kényelmes. Minden elektromos volt benne, plusz állitható magasságú ülés és deréktámasz. Fenomenálisan gyorsult a kétkarbis egyötös motorral, pedig 90 lóer? sem szorult belé. Hát sokan és soxor néztek bután a sof?rök egy lámpától-lámpáig gyorsulásban, hogy a Merci meg Audi, vagy éppen BMW miért maradt le. A végsebességét nem volt alkalmam kipróbálni, mert óra szerint 195-nél már nagyon libegett az úton, muszáj volt elvenni a gázt, de még érezhet?en gyorsult. A fogyasztása baráti, városban kb 7-7,5 liter, országúton 5,5-7 liter tempótól függ?en. A 7-et stabil 150-160-nál ette meg. Aztán mikor elfáradt a karosszéria- amit azért az el?z? tulaj gondosan foltozgatott villanyhegeszt?ve- vettem egy komplett másik autót, és átraktam bele a motort. Az tolótet?s volt, de csak 1,3-as. Balga módon a váltót nem rakta át a szerel?, igy a vége 150-lett, és a fogyasztás is megugrott 8-ra országúton 120-nál. Amúgy soha nem hagyott cserben, tette a dolgát, mert ez egy megbizható japán autó!
Hibalista
- Szervizen kivül csak egy bal hátsó defekt
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Bogár 1200 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
