Megérte
Szöveges ítélet
Törötten került be az országba. Jó felszereltségének és tágasságának köszönhetően került e családhoz (Fiesta helyett :-) egy akkor menő Golf II árának töredékéért. Feltűnő volt, hogy több hét esőn állás után sem rozsdált a sérült részeken. (Már akkor galvanizált volt. 1985 - 6 év garancia!) Megvétel után rendbe lett hozva és ezt meg is hálálta. A beltere nagyon strapabíró, és bár nem túl látványos mégis minden a helyén volt benne. A pontos váltóját sok német (a franciákat nem is merem említeni) autó ma is írigyelhetné. A menetteljesítmény pedig meglepően jó volt (kategóriájában; 88LE 880kg...) Szóval igencsak meglepődött pár új boldog 1.2 de ÚJ autó tulajdonos. Amíg nálunk volt elég sok cégautót használtunk (VW, OPEL, Citroen) szóval volt összehasonlítási alap. 19 évesen sajnos egy sor végén állva beletoltak vele az előttem állóba - "gazdasági totálkár" de még így is hazament a saját lábán. Szóval ennél rosszabb autóm sose legyen.
Hibalista
- Fékbetétek koptak (anyagárban sk.)
- Kuplungtárcsa (120000km környékén 40000Ft komplett szerkezet csere sk.)
- Kormánymű (Törötten hozták be Svájcból, ez is sérült) Szervíz árajánlat: 110000Ft (1992!!!!) szóval végül anyagárban sk (21000 Ft + egy délelőtt autószerelés)
- Hátsó kipufogó dob csere (2000 anyagár kb.: 20000 Ft)
- Két hátsó lökésgátló 2002 (anyagár ajánlatok 23000 - 46000Ft/db)
- Jobb első futómű gömbcsukló (2003 anyagár kb: 5000 Ft)
- Jobb első féltengely külső gumiharang szakadás (2004 ezt már nem volt időnk sk szerelni szóval 2000Ft anyagár + 5000Ft munkadíj)
-
Ide hordtam szervizbe
egyszer volt szerelőnél: Mazda Mester (ez után is oda megyek)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 62000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 103000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda 323 1.5 (1999) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |