Középtávfutó
Szöveges ítélet
Els? autóm volt, kiválasztásakor megnéztem egy ford escort 1.6d-t aztán egy peugeot 205 1.1 benzinest el?tte, azokat kipróbáltam aztán jött ez. Japán autót az alkatrészes mesék miatt nem akartam venni, de az ismer?s keresked? esküdözött hogy csak 144 ezer van benne, így beültem mellé egy körre. Aztán kis melegítés után 3-ban mentünk 110-et és meg volt véve.
Két évig volt nálam, csak a felsorolt dolgokat kellett benne cserélni meg persze olajat és sz?r?ket. A fékmunkahengerr?l annyit, hogy elöl hajlamos volt megszorulni, nekem mindkét oldalon megtette, de /azoknak mondom akik hasonló gondokkal küzdenek/ a porvéd? gumik mögé juttatott minimális fékolaj mindig megoldotta a gondot kb- egy évre. Egyébként redkívül jó lassulást produkált a fék, a családban volt egy renault 19-es/1990/ de azon sokkal rosszabb fék volt. Szerintem rendkívül jó autó volt, nekem szerencsém volt mert az enyém alig rohadt, belseje nagyon jól nézett ki az akkor is újszer? plüss kárpitokkal. Már akkor/1985-ben/ állítható deréktámasz volt a vezet?ülésben. Az 1.5-ös karbis motor hihetetlenül megbízhatóan dolgozott, nem volt egy er?gép de nagyon hosszan lehetett húzatni /2-ben ment 110-et óra szerint/ így városban dinamikus volt, országúton meg csak átlagos. A váltóját egyszer?en imádtam, elég sokféle autót vezettem már, de kapcsolhatóságban és pontosságban olyat még nem találtam amilyen az volt.
Hogy valami rosszat is mondjak róla, a futóm?vét nem szerettem. Tartós volt az tény mert még azt is kibírta hogy egy havas estén átrepültem vele egy árkon és a vetésben álltam meg, de a sima úton /már nem tudom hol találtam ilyet/ is képes volt rázni, ráadásul rendkívül könnyen megindult a hátulja és ezt nagyon gyorsan kellett kezelni ha nem akart az ember 360 fokban szétnézni.
Sorsát végül az pecsételte meg hogy úgy döntöttem hogy nem fogok a tömeggel közlekedni, így dieselautóra cseréltem a munkábajáráshoz.
Hibalista
- - hátsó kerékcsapágy, 12000Ft/2db
- - ékszíj, nem tudom mennyi
- - m?szerfalvilágítás, ingyen
- - fékmunkahenger
Ide hordtam szervizbe
ezeket az apróságokat magam szereltem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 144000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | polo 0.9 | Következő autója? | vw polo 1.3d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
