A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323 Ii (1980-1989)

323 Ii 1.5 sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Középtávfutó

Szöveges ítélet

Els? autóm volt, kiválasztásakor megnéztem egy ford escort 1.6d-t aztán egy peugeot 205 1.1 benzinest el?tte, azokat kipróbáltam aztán jött ez. Japán autót az alkatrészes mesék miatt nem akartam venni, de az ismer?s keresked? esküdözött hogy csak 144 ezer van benne, így beültem mellé egy körre. Aztán kis melegítés után 3-ban mentünk 110-et és meg volt véve.
Két évig volt nálam, csak a felsorolt dolgokat kellett benne cserélni meg persze olajat és sz?r?ket. A fékmunkahengerr?l annyit, hogy elöl hajlamos volt megszorulni, nekem mindkét oldalon megtette, de /azoknak mondom akik hasonló gondokkal küzdenek/ a porvéd? gumik mögé juttatott minimális fékolaj mindig megoldotta a gondot kb- egy évre. Egyébként redkívül jó lassulást produkált a fék, a családban volt egy renault 19-es/1990/ de azon sokkal rosszabb fék volt. Szerintem rendkívül jó autó volt, nekem szerencsém volt mert az enyém alig rohadt, belseje nagyon jól nézett ki az akkor is újszer? plüss kárpitokkal. Már akkor/1985-ben/ állítható deréktámasz volt a vezet?ülésben. Az 1.5-ös karbis motor hihetetlenül megbízhatóan dolgozott, nem volt egy er?gép de nagyon hosszan lehetett húzatni /2-ben ment 110-et óra szerint/ így városban dinamikus volt, országúton meg csak átlagos. A váltóját egyszer?en imádtam, elég sokféle autót vezettem már, de kapcsolhatóságban és pontosságban olyat még nem találtam amilyen az volt.
Hogy valami rosszat is mondjak róla, a futóm?vét nem szerettem. Tartós volt az tény mert még azt is kibírta hogy egy havas estén átrepültem vele egy árkon és a vetésben álltam meg, de a sima úton /már nem tudom hol találtam ilyet/ is képes volt rázni, ráadásul rendkívül könnyen megindult a hátulja és ezt nagyon gyorsan kellett kezelni ha nem akart az ember 360 fokban szétnézni.
Sorsát végül az pecsételte meg hogy úgy döntöttem hogy nem fogok a tömeggel közlekedni, így dieselautóra cseréltem a munkábajáráshoz.

Hibalista

- - hátsó kerékcsapágy, 12000Ft/2db
- - ékszíj, nem tudom mennyi
- - m?szerfalvilágítás, ingyen
- - fékmunkahenger

Ide hordtam szervizbe

ezeket az apróságokat magam szereltem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 144000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? polo 0.9 Következő autója? vw polo 1.3d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323 Ii 1980

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)