A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323 Ii (1980-1989)

323 Ii 1.3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Id?s svájci úr japán zöldsége

Szöveges ítélet

A második autóm volt, az els? japán.

Svájcból hozták be, állítólag "egy öreg úr kedvenc autója volt" odakint. (Hiszen svájcban csak id?s konszolidált öreg urak vannak, és azok 323-as mazdával járnak, bármelyik autóimport?r megmondhassa :))

Már 12 évesen vettem 140 eFT-ért, de igazából semmi konkrét baja nem volt, amit megjavítottak.

Voltak viszont apró zavaró körülmények, mint pl:
Ablaktörl?t visszajelezte a kézifék lámpája.
Valószin?leg a fenti okból kifolyólag a kézifékre elindult az ablaktörl?. (csak le kellett húzni a kézifék kábelét, és már meg is lehetett állni leejt?n. ezt a patch-et -noha elérhet? helyen volt a kábel, nem kellett burkolatokat szétszedni - kés?bb véglegesítettem)

A motorjánál valami lehetett, mert reggeli indulásnál eld?lt, hogy aznap mi volt a végsebessége (vagy 160, vagy 100. kett? között soha).

Következ? negatívum, hogy télen 120 km után is nagykabátban vacogva törölgettük a párát az ablakokról.

Id?nként berohadt a hátsó dobfék, és akkor szétkellett szedni, megcsiszolni a munkahengert, stb.

Egyszer az asszony behúzott kézifékkel ment pár kilómétert, meglep?en olcsó volt a fékbetétkészlet.

Viszont a fékberohadások drágák voltak, mert egy elkalapálósvég? anya tartotta a csapágyat, és olyan menetemelkedés?t, és olyan menets?r?ség?t, meg anyagmin?ség?t, akkor csak MAZDA márkaszervízben tudtam felhajtani.Képzeld el: 140000 Ft-os autóba 800 Ft-os csavaranya!!!!

Egyébként jól adtam el (255 eFt), ez volt az els? és utolsó autóm, amin nyertem igaz, csak nominálisan.

Összefoglalva: Kiismerve a hibáit, és megtanulva velük együtt élni jók voltunk. Nagyon kényelmes volt, legnagyobb baja az volt, hogy a végén csukott ajtónál láttam a flasztert alattam.

Ekkor érett meg bennem az elhatározás, hogy kocsit kéne cserélni. Ekkor lett bel?le egy A Vectra.

Hibalista

- Konkrétan úgy, hogy valami elromlott, és megcsinálták, úgy semmi.

Ide hordtam szervizbe

Én

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1982
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1310 TLX Következő autója? Opel Vectra A 2.0 CD
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323 Ii 1980

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)