A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 323 Ii (1980-1989)

323 Ii 1.5 family sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hiroshima bosszúja

Szöveges ítélet

szerintem én nagyon belenyúltam. amikor megvettem,biztam benne, hogy majd szépen megcsinálom(tatom)de hogy kiadja a bajait,elkezdtem használni. na nem vadul,csak ahogy egy kocsit kell... a második nap már tudtam hogy irdatlan pénzt kell beleölnöm. összeirtam a listát és elmentem megérdeklődni az alkatrészárakat... majdnem leültem. kb 350e. ft lett a végösszeg. már tudtam hogy nem lesz belőle semmi. elhatároztam hogy egy árva fillért se költök rá. semmit. amig szét nem esik addig megyek vele. a gyújtásmodul miatt nem indult el egyszer, csere. aztán kt hónap múlva megit,csak akkor még egy rosszul irányzott szikra miatt felrobbantotta az amúgy is szita kipufogómat is. a hangja azóta is egy traktoré. vezetni szörnyű élmény,tengeri beteg vagyok benne a létezésüket meghazudtoló lengéscsillapitók miatt, halálfélelem a padlóig szaladó fék miatt. a kormány meg a váltó az amit nem érhet szó. a kézifék már vásárláskor sem ért semmit. három év használat alatt a gyújtáson és a féken kivül nem lett semmihez sem nyúlva.most garázsban áll mert már félek beleülni. a garázs domboldalon van,és nem merek lejönni vele. nem tudom mi lesz a sorsa,eladni nem merem senkinek,igazából ha szétbontom se lehet kiárulni,mert a váltón kivül szinte minden rossz, sérült,vagy rozsdás. gyakorlatilag értéktelen,de beindul megy és van még müszakija is. ami űberfasza,az az,hogy sedan létére van hátsó ablaktörlője!! ilyet azóta se láttam új gépeken sem.

Hibalista

- gyújtásmodul 3év alatt kétszer. 12e. ft első-hátsó gátlók 60e. fék 25e. (most se jó padlóig megy a pedál,és alig lassul,a motorfék erősebb!) jobb hátsó ajtó nem nyilik, iszonyat karter gázos kopott motor,olajfolyás mindenütt, gömbfejek,gyújtáskapcsoló rozsda mindenütt

Ide hordtam szervizbe

nem ismeritek, drágán és szarul dolgoznak

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

én magam, én is szarul dolgozok,de legalább nem kerül pénzbe.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1985
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? tipo 1.6i.e. Következő autója? nem tudom
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 323 Ii 1980

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)