A kék szépség!
Szöveges ítélet
A kék Szépséget 1995-ben vásároltuk! nagyon megvagyok elégedve! már elérte a 21. életévét nem rég müszakira készitettük a kasznin kívül nem kellett mást javitani! de a fékmunkahengert évente be kell járatni benne mert képes berohadni, de a porvédőalá jutatot fékolaj csodákra képes! korához képest tele van gyári extrával amit más új autóhoz még most is csak felárért kapsz meg pl.:elektromos napfénytető, 2:1 arányban osztotan dönthető hátsóülés, belülről nyíló csomagtartó és tankbeöntő, a vezető ülésben deréktámasz! ez azért nem semmi a 21 éves autóba!!! ez 1 lépcsőshátú, amit nem szerettem benne az az hogy a hátúlja nagyon leült pedig a lengéscsillapító új,sajna rugót még nem tudtam még cserélni benne pedig biztos az van elöregedve! úgy nézz ki mintha meg lenne pakolva táppal a csomagtartó! 5 emberrel és csomagokkal már a sárvédő gumi érinkezésbe kerül a földdel, ilyenkor célszerü a pvc kés és a kívánt cm levágni belöle és már meg is szünt a kellemtlen hanghatás!:) Gyönyörüen szedi a lábát az autó a maga kis 60Lóerejével csodákra ugyan nem de meglepetésekre azért képes! nagyon megvagyok elégedve a kis japán autóval! Az egy tévhit hogy a japán autó fenntartása drága az alkatrészek ára miatt de egy japán autó nem falja az alkatrészeket!:)
Hibalista
- fékmunka henger beragadt!
- gyújtás elosztó fedél megreppedt!
- csapágy a hátsókerékbe!
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 225000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | csak mazda! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
